اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت منطقه 5 حوزه‌های علمیه خواهران:

ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران 15 بهمن آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیریت منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران برای سال تحصیلی 92-91 از پانزدهم بهمن شروع و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه بیست و هشتم اسفند ماه 1390 ادامه دارد.

ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران 15 بهمن آغاز می‌شود

حجت‌الاسلام علی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: ثبت‌نام از متقاضیان تحصیلات علوم حوزوی به شیوه اینترنتی انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: داوطلبان برای تهیه کارت ثبت‌نام و دفترچه راهنمای پذیرش سال 91 به سایت پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی whc.ir/paziresh و یا به مدارس علمیه شهر خود مراجعه کنند.

غفاری بیان داشت: حوزه‌های علمیه، یکی از مناسب‌ترین بسترهای کمال جویی و آرمان خواهی برای خواهرانی است که تشنه معارف ناب قرآن و عترت‌اند و شوق خدمت به اسلام و مکتب و همنوعان را دارند.

این مسئول افزود: نظام آموزشی- تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران با حفظ اصول اساسی، متناسب با ویژگی‌های اختصاصی بانوان و نیازهای جامعه طراحی شده و هدف آن تربیت خواهران دین شناس، صاحب‌نظر، توانمند در تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی، تدریس، تحقیق، تألیف، مدیریت فرهنگی، پاسخگو به نیازهای علمی- معرفتی بانوان است.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه دارای چهار مقطع تحصیلی شامل دوره عمومی (کارشناسی)، دوره عالی(کارشناسی ارشد)، دوره تخصصی (دکترا)، دوره فوق تخصص - اجتهاد(فوق دکتر) است.

غفاری با اشاره به اینکه شیوه تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران در دوره عمومی سطح دو به صورت حضوری و نیمه حضوری است، اذعان داشت: همچنین مقطع سطح دو برای دارندگان مدرک سیکل هفت ساله و برای دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر پنج ساله است.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول