اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرروش هرمزگان خبر داد

هرمزگان در رتبه دوم ثبت‌نامی‌های المپیاد نانو

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرروش هرمزگان گفت: هرمزگان از نظر تعداد ثبت‌نام دانش‌‌آموزان در المپیاد نانو در رده دوم کشوری قرار دارد.

هرمزگان در رتبه دوم ثبت‌نامی‌های المپیاد نانو

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اصغر رنجبر عصر امروز در همین راستا با بیان اینکه بر خلاف تصورات، دانش‌آموزان هرمزگانی طی سال‌های اخیر موفقیت‌های متعددی را در المپیادها و رویدادهای ملی و منطقه‌ای کسب کرده‌اند، اظهار داشت: ارتقا سیستم آموزشی این استان یکی از علل موفقیت‌های دانش‌آموزان در المپیادهای مختلف است که در این راستا باید از تلاش‌های تمام واحدهای سیستم آموزشی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد روحیه خودباوری در دانش‌آموزان از دیگر مباحثی است که سبب شده است دانش‌آموزان هرمزگانی در حوزه آموزشی و پرورشی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته باشند، افزود: دیدن عامل‌های تشویقی در کنار فرهنگ‌سازی و تلاش‌ والدین و دانش‌آموزان سبب شکل‌گیری و رقم خوردن موفقیت‌ها شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرروش هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: استان هرمزگان با یک‌هزار و 424 نفر ثبت نام شده در سومین المپیاد نانو در پنج حوزه شامل شهرهای بندرعباس، میناب، پارسیان، بندرلنگه و سیریک مقام دوم را در سطح کشور دارد.

وی در این راستا افزود: مهدی درخشان از دبیرستان شهید حقانی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس موفق شد از بین 14هزار نفر شرکت کننده در المپیاد نانو رتبه 24 کشوری را کسب کند.

این مسئول افزود: همچنین مریم رئیسی از ناحیه دو، محمود سپندار و پارسا رحمان‌زاده از بندرلنگه، یوسف غواصی از پارسیان و فاضل نجفی از رودان حائز رتبه برگزیده استانی شدند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرروش هرمزگان گفت: مرحله کشوری این المپیاد در تیرماه برگزار می‌شود که به این منظور دانش‌آموزان برگزیده به اردو اعزام می‌شوند و در پایان به نفرات برتر مدال‌های طلا و نقره، برنز و دیپلم افتخار اعطا می‌شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های هرچه بیشتر مرکز، زمینه معرفی و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای هرمزگانی در کشور فراهم آورد و باید گفت که در این بین باید همه دست به دست هم دهند تا هرچه بیشتر جوانان به آینده امیدوارتر باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول