اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

رضایت مردم از مسئولان یک دنیا ارزش دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: لبخند و رضایت مردم در برابر خدمات‌رسانی و کارهای صورت گرفته از سوی مسئولان یک دنیا ارزش دارد.

رضایت مردم از مسئولان یک دنیا ارزش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی شامگاه دوشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان فرماندار جدید گچساران اظهار کرد: توسعه، پیشرفت و رضایت خدا و مردم با همت جمعی و تعامل مجموعه مسئولان با همدیگر صورت می‌گیرد.

وی افزود: از این به بعد زمان و وقت بیشتری را از مسئولان خواهم گرفت و امیدوارم برای خدمت به مردم همیشه در دسترس باشند.

شفیعی یادآور شد: وقتی مسئولان در انجام امور موفق عمل کنند این مسئله رضایت مردم و خدا را در پی دارد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه پست و مقام برای هیچ‌کس ماندگار نیست، ابراز داشت: ممکن است فردا ابلاغ دیگری بیاید و من از این مسئولیت عزل شوم.

شفیعی برنامه‌ریزی را مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود عنوان و تأکید کرد: بدون برنامه‌ریزی پیشرفتی در انجام امور صورت نمی‌گیرد و نظارت عملیاتی‌تر بر امور سبب پیشرفت در کارها می‌شود.

وی یادآور شد: امروز اهالی دور افتاده‌ترین روستاهای گچساران انتظار همراهی و همدلی مسئولان را برای برطرف کردن مشکلات خود دارند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: تلاش و کوشش مدیران و مسئولان برای برطرف کردن مشکلات سبب جلب اعتماد بیشتر مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

شفیعی افزود: مردم حق زیادی بر گردن مسئولان دارند و تنها راه قدردانی از مردم برطرف کردن مشکلات آنها توسط مسئولان است.

وی برنامه‌ریزی را گام مهمی در راستای برطرف کردن محرومیت عنوان کرد و بیان داشت: حضور مستمر مسئولان ادارات و نهادها در صحنه کار و فعالیت، از دیگر خواسته‌های من از مسئولان بوده و این موضوع سبب سرعت بخشیدن به کارها می‌شود.

شفیعی ارزشیابی عملکرد مدیران را یکی از اولویت‌های کاری خود اعلام کرد و گفت: لبخند و رضایت مردم در برابر خدمات انجام شده یک دنیا ارزش دارد و خستگی را از تن مسئولان خارج می‌کند.

وی تعامل ادارات و نهادها را در انجام سریع‌تر کارها و خدمات ضروری دانست و خواستار تلاش بیشتر مسئولان در راستای برطرف‌ کردن مشکلات مردم شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول