اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان خبر داد:

تلاش برای استمهال بدهی شرکت نخ تایر زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اشاره به حمایت‌های انجام شده از شرکت نخ تایر زنجان طی چند سال گذشته گفت: تلاش می‌شود، بدهی این شرکت به بانک ملی نیز به مدت دو سال استمهال شود.

تلاش برای استمهال بدهی شرکت نخ تایر زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی عصر امروز در جلسه ستاد صادرات استان زنجان با یادآوری حمایت‌هایی که طی چند سال گذشته از شرکت نخ تایر انجام شده است، اظهار داشت: اغلب بانک‌ها مشکلات خود را با شرکت نخ تایر به روز کرده‌اند و فقط بانک ملی با این شرکت به توافق نرسیده است.
وی با اشاره به ماده 28 قانون بودجه سال 90 که طلب‌های موجود بانک‌ها باید به صورت پنج ساله تقسیط شود، افزود: بانک ملی آماده تقسیط بدهی‌های شرکت نخ تایر است، ولی شرکت توان پرداخت تا دو سال آینده را ندارد.
در ادامه جلسه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شرکت نخ تایر زنجان تا یک سال پیش از چین کالا وارد می‌کرد، افزود: این شرکت در حال حاضر از یک شرکت وارد کننده از چین تبدیل به صادر کننده شده است و برنامه‌هایی برای صادرات به دو کشور ترکیه و تایوان نیز دارد.
همچنین نماینده شرکت نخ تایر در این جلسه گزارشی از روند بهبود اوضاع این شرکت ارائه داد و گفت: شرکت نخ تایر با همه بانک‌ها به تفاهم رسیده اما بانک ملی هنوز تفاهمنامه‌ای را با شرکت امضا نکرده است.
در ادامه جلسه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به خرید تجهیزات لازم برای دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تجهیزات مورد نظر به زودی وارد استان می‌شوند.
مهرداد حمیدی تصریح کرد: ساختمان مورد نظر برای ایجاد آزمایشگاه صنایع بهداشتی استان آماده شده است.
وی با اشاره به اعزام گروهی از تهران برای بازدید از امکانات فراهم شده برای انجام آزمایشگاه‌های در حوزه تولید لوازم بهداشتی تصریح کرد: گروه اعزامی از تهران روز 16 آذر به زنجان می‌آیند.
رئیس دانشکده داروسازی زنجان تاکید کرد: نیروهای لازم برای استقرار در آزمایشگاه صنعت بهداشتی در حال استخدام هستند.
شایان ذکر است، مبلغ در نظر گرفته شده برای تجهیز آزمایشگاه صنعت بهداشتی استان زنجان یک میلیارد ریال است، که بر اساس گفته مسئولان مبلغ مورد نظر تخصیص یافته و به زودی ابلاغ می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول