اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

موسسه آموزش عالی سلامت در سلماس مجوز تاسیس گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: موافقت قطعی برای ایجاد موسسه آموزش عالی سلامت در سلماس اخذ شده است.

موسسه آموزش عالی سلامت در سلماس مجوز تاسیس گرفت

مرتضی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: این موسسه از ترم آتی 15 دانشجوی پرستاری پذیرش خواهد کرد و همه امکانات آموزشی و خوابگاه برای ایجاد این موسسه پبش‌بینی شده است. 

فرماندار سلماس اخذ موافقت قطعی برای ایجاد این موسسه آموزش عالی سلامت را بسیار مهم دانست و گفت: تقویت این موسسه، نیازمند حمایت مسئولان و مردم شهرستان است.

وی بیان داشت: امید است بعد از راه‌اندازی این موسسه آموزشی و پذیرش دانشجو برای ترم جاری با تقویت، گسترش و مجهز نمودن تاسیسات مورد نیاز برای موسسه آموزش سلامت در بیمارستان بتوانیم با پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای سال‌های آینده در رشته‌های مختلف دانشجو پذیرش کنیم.

نظری در مورد احداث بیمارستان جدید سلماس، گفت: ردیف اعتباری برای احداث این بیمارستان مشخص شده و در برنامه لایحه بودجه سال 91 نیز مبلغی اعتبار برای احداث این بیمارستان پیش‌بینی شده است.

نظری بیان داشت: هم‌اکنون در سلماس دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور سلماس و تازه‌شهر و همچنین تربیت معلم و دانشگاه غیرانتفاعی معراج و حوزه‌های علمیه خواهران و برادران به پذیرش دانشجو می‌پردازند که موسسه آموزش سلامت نیز به این موسسات علمی آموزشی در این شهرستان اضافه گردید.

 انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول