اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

مقبره 100 امامزاده در مازندران بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مقبره 100 امامزاده در مازندران امسال بازسازی می‌شود.

مقبره 100 امامزاده در مازندران بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی گفت: مازندران دارای بیش از یک هزار و 200 امامزاده است که در سال گذشته ساختمان 97 امامزاده‌ای که در حال تخریب بودند با تهیه طرح‌های جامع از سوی سازمان اوقاف تائید شد و کلنگ آنها زده شد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت کار در این زمینه 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است، ابراز داشت: اعتبار اولیه برای اجرای طرح‌های جامع و تیپ امامزادگان از سوی اداره کل اوقاف اختصاص یافته و برای پیشرفت آن نیاز به همّت خیّران و نیکوکاران است که می‌توانند در این امر خیر و ماندگار سهیم باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد: در سال گذشته به این امامزادگان در حال ساخت مبلغ 22 میلیارد ریال مساعدت شده است.

این مسئول گفت: مردم می‌توانند قسمتی از اموال و دارایی‌های خود را برای امامزادگان وقف کند تا عواید حاصل از این موقوفات صرف امامزادگان شود و این عمل نیک تا قیام قیامت برای‌شان باقی بماند.

سهرابی اذعان داشت: احداث کامل این 100 امامزاده به 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که همت مسئولان سازمان اوقاف، استانداری مازندران و خیّران و نیکوکاران استان را طلب می‌کند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول