اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 خردادماه جاری

عملیات نصب ضریح امام‌زاده زید بن ‌علی سمیرم آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم گفت: 30 خردادماه جاری مصادف با 28 رجب عملیات نصب ضریح امام‌ زاده زید بن‌ علی(ع) در شهرستان سمیرم آغاز می‌شود.

عملیات نصب ضریح امام‌زاده زید بن ‌علی سمیرم آغاز می‌شود

حجت‌الاسلام علی مبشری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه امام‌زاده زید بن علی(ع) در 17 کیلومتری شهر سمیرم قرار دارد، اظهار داشت: این امام‌زاده به عنوان یکی از مناطق گردشگری موجود در استان اصفهان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه منطقه امام‌زاده زید بن علی(ع) جزو مناطق نمونه گردشگری موجود در کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: عملیات آماده‌سازی ضریح این امام‌زاده از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده و برای ساخت این ضریح اعتباری بالغ بر 25 میلیون تومان هزینه شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم با اشاره به اینکه حدود 10 میلیون تومان برای نصب و راه‌اندازی ضریح امام‌زاده زید بن علی(ع) شهرستان سمیرم مورد نیاز است، تصریح کرد: مقرر شده بود که این ضریح در روز شهادت امام موسی‌کاظم(ع) نصب شود، اما به دلیل حضور مردم در ایام تعطیل در این امام‌زاده زمان نصب این ضریح نیز به تأخیر افتاده است.

وی با اشاره به اینکه 30 خردادماه جاری مصادف با 28 رجب عملیات نصب ضریح امام‌زاده زید بن‌ علی(ع) در شهرستان سمیرم آغاز می‌شود، اضافه کرد: نصب و راه‌اندازی ضریح این امام‌زاده به دو روز زمان نیاز دارد و مردم بسیاری از مناطق موجود در سطح کشور برای زیارت امام‌زاده زید بن علی در شهرستان سمیرم حضور می‌یابند.

مبشری با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این امام‌زاده یکی از مهم‌ترین رویکرد‌ها و اهداف اوقاف و امور خیریه محسوب می‌شود، تاکید کرد: تبدیل این امام‌زاده به قطب فرهنگی در دستور کار اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم قرار دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول