اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

«خداناظری» در تمام ادارات حاکم شود / خدمات ثبت اسناد سیاسی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع مدیر و کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک با اشاره به اینکه در تمام ادارات باید خداناظری به جای خلق‌ناظری حاکم باشد بر رعایت تقوی و پرهیزگاری در محیط اداری تاکید کرد.

«خداناظری» در تمام ادارات حاکم شود / خدمات ثبت اسناد سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران اداره ثبت اسناد و املاک مازندران و شهرستان ساری که به اتفاق اعضای جامعه سردفتران و دفتریاران مازندران صورت گرفت به سابقه تاریخی و کاری ثبت و اسناد اشاره کرد.

وی با اعلام اینکه در گذشته کار ثبت و اسناد مردم را علما انجام می‌دادند، خاطرنشان کرد: در گذشته تذکره برای ثبت استفاده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه ولایت فقیه مقوله تازه‌ای نیست، تصریح کرد: ادبیات ثبت جزء ادبیات گذشته علما بوده که امروز با کمک فناوری، مدرن و به‌روز شده است.

امام جمعه مرکز مازندران در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد همان طوری که تمام کارهای مالی و اقتصادی و بسیاری از واقعه‌های زندگی مانند ازدواج، معاملات و... به ثبت می‌رسد درختان نیز به ثبت برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه در تمام ادارات باید خداناظری به جای خلق‌ناظری حاکم باشد بر رعایت تقوی و پرهیزگاری در محیط اداری تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران کار ثبت و اسناد را هم‌ ردیف با کار فرشتگان به عنوان ثبت‌کنندگان اعمال انسان‌ها دانست و متذکر شد: باید همیشه خدا را شاهد و ناظر اعمالمان بدانیم.

طبرسی در پایان با تاکید بر اینکه خدمات ثبت سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: ادبیات ثبت و اسناد اجتماعی و اقتصادی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول