اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای روابط عمومی مازندران:

جایگاه اداری روابط عمومی استانداری‌ها ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای روابط عمومی مازندران گفت: خبر نزول جایگاه روابط عمومی استانداری‌ها تعجب‌برانگیز است و نزول جایگاه روابط عمومی استانداری برای روابط عمومی دستگاه‌ها تبعات دارد.

جایگاه اداری روابط عمومی استانداری‌ها ارتقا یابد

عباس مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: خبر نزول جایگاه روابط‌ عمومی استانداری مازندران تعجب‌برانگیز است و نزول جایگاه روابط‌ عمومی استانداری برای روابط‌ عمومی دستگاه‌ها تبعات دارد.

وی افزود: این تصمیم غیرکارشناسانه در نگاه اول بیانگر ناآشنا بودن تصمیم‌گیران در وزارت کشور با نقش و جایگاه راهبردی روابط عمومی‌ها است.

مهدوی اظهار داشت: یکی از دلایل توسعه‌نیافتگی روابط عمومی‌ها در کشور چنین تصمیم‌هایی است که فارغ از هرگونه بررسی و تحلیل کارشناسانه انجام می‌گیرد.

وی افزود: روابط عمومی استانداری‌ها نقش هدایتگر و راهبردی در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های سایر دستگاه‌ها در یک استان ایفا می‌کنند و این تصمیم‌ها موجب می‌شود تا شأن روابط عمومی در سایر دستگاه‌ها نیز نزد مدیران و افکار عمومی خدشه‌دار شود.

سخنگوی شورای روابط عمومی استان مازندران افزود: در یک استان همه مطالبات، فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها معطوف به استانداری است که به نوعی نهاد ریاست جمهوری یک استان محسوب می‌شود بنابراین ایجاد اداره کل روابط عمومی در استانداری‌ها برای ساماندهی پاسخگویی به مردم یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود.

مهدوی اظهار داشت: اتخاذکنندگان این تصمیم در وزارت کشور روابط عمومی را که در جهان امروز یک علم و هنر استراتژیک به شمار می‌رود همسو با فعالیت‌های دفاتر استانداران تصورمی‌کنند.

سخنگوی شورای روابط عمومی استان مازندران به جایگاه روابط عمومی‌ها در دولت‌های موفق دنیا اشاره کرد و گفت: در شرایطی که در جهان امروز دولت‌ها تلاش می‌کنند با بهره‌مندی از روابط عمومی جریان‌ساز و هوشمند، مدیریت افکار عمومی را در اختیار گیرند، ما هنوز به قدرت این هنر مدیریتی قرن حاضر واقف نیستیم.

وی افزود: هیچ یک از رسانه‌ها و فعالان روابط عمومی در مازندران با این تصمیم و بخشنامه غیرکارشناسانه که جایگاه روابط عمومی استانداری را نزول بخشیده موافق نیستند و بر این عقیده‌اند که چنین رویکردی از سوی مدیرانی اتخاذ شده که کمترین شناختی از مدیریت روابط عمومی نداشته‌اند.

این فعال رسانه‌ای افزود: در شرایطی که رئیس‌جمهور معتقد است رابطه عاطفی با مردم پایه نظارت و حرکت رو به جلو است و ایجاد این امر هنر روابط عمومی‌ها است، چنین تصمیم‌هایی موجب لطمه به اهداف روابط عمومی استانداری در ایجاد اعتماد، طراحی برای مشارکت مردم، طراحی‌ساز و کار نظارتی و پاسخگویی مردم می‌شود.

انتهای پیام/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول