اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج:

حضرت علی‌اکبر (ع) الگویی ارزشمند برای جوانان امروز است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: حضرت علی‌اکبر (ع) الگویی ارزشمند و ناب برای جوانان و نوجوانان جامعه امروزی است.

حضرت علی‌اکبر (ع) الگویی ارزشمند برای جوانان امروز است

حسین آقا‌مرادی عصر امروز در حاشیه دیدار با تعدادی از رزمندگان شهرستان بویین‌زهرا با تبریک سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار کرد: این جوان رشید در صحنه کربلا با رشادت و جانفشانی نشان داد که حمایت از ولایت در هر زمان واجب بوده و آحاد مسلمانان و به ویژه شیعیان باید همواره با تبعیت از ولی فقیه مقدمات اقتدار اسلامی را فراهم کرده و موجب شکست و نابودی کامل کفار شوند.

آقامرادی با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر (ع) الگویی ارزشمند و کامل برای جوانان امروزی است، افزود: جوانان امروز باید با الگوگیری از منش و زندگانی این جوان مؤمن و رشید در مسیر اقتدار و عزت نظام اسلامی گام بردارند.

وی با بیان اینکه رزمندگان و بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی با حضور پرشور و با اراده در جبهه‌های حق علیه باطل سبب هراس و وحشت متجاوزان شدند تصریح کرد: قدرت معنوی رزمندگان اسلام تا‌کنون عامل اصلی در پیروزی نظام اسلامی بر سلطه‌گران و زورگویان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با اشاره به اینکه سخنان و فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره پشتوانه‌ای محکم و قاطع برای ادامه حضور بسیجیان و رزمندگان در جبهه‌های نبرد بود، عنوان کرد: امام خمینی (ره) با دوراندیشی و شجاعت فراوان موجب این شدند که جوانان با امید و انگیزه دو چندان برای دفاع از کشور در برابر متجاوزان و زورگویان با یکدیگر بسیج شده و دشمنان را شکست دهند.

آقامرادی افزود: ملت مقتدر و عزت‌مند ایران اسلامی با پیروزی در برابر رژیم دیکتاتور و ملعون بعثی به تمام کشور‌های بیگانه در جهان فهماند که پرچم اسلام همواره بر فراز قله‌های افتخار و عزت قرار داشته و هیچ حکومتی قادر به شکست اقتدار و قدرت معنوی رزمندگان اسلام نیست.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته بسیار گسترده و چشمگیر بوده است، تأکید کرد: مردم شهید‌پرور و مؤمن ایران اسلامی با پشتیبانی از آرمان‌ها و ارزش‌های والای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به دشمنان ثابت کرده‌اند که همواره حامی ولایت فقیه بوده و از هیچ کوشش و تلاشی برای اعتلای اسلام و انقلاب دریغ نمی‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج در خاتمه یادآور شد: قطعا ملت ایران اسلامی امروز با‌بصیرت، آگاهی و توانمندی در مسیر توسعه و پیشرفت نظام اسلامی در جهان گام برداشته و در این راه از هیچ یک از دشمنان و زورگویان هراس ندارد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول