اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبر داد

باند سارقان منازل در مراغه متلاشی شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از انهدام باند سارقان این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای چهار نفره این باند شناسایی و دستگیر شدند.

باند سارقان منازل در مراغه متلاشی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش پلیس آگاهی این فرماندهی در پی شیوع و گسترش سرقت منازل در سطح شهرستان مراغه تیم ویژه‌ای تشکیل و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس پس از تحقیقات و فعالیت‌های شبانه‌روزی و همچنین استفاده از تجارب خدمتی و منابع اطلاعاتی در کنار بهره‌گیری از تجهیزات فنی و تخصصی موفق شدند باند چهار نفره حرفه‌ای سارقان منازل را شناسایی و دستگیر کنند.

هاتفی در مورد نحوه دستگیری گفت: در پی تعامل و همکاری با شهرستان‌های همجوار و اطلاع از دستگیری یکی از سارقان در شهرستان عجب‌شیر به هویت «ج ـ ش» و وجود سرنخ‌هایی دال بر ارتباط این فرد با سرقت‌های منازل شهرستان مراغه، با هماهنگی لازم به پلیس آگاهی این شهرستان تحویل شد.

وی تصریح کرد: با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و ارائه قرائن و مستندات کافی فرد مذکور ضمن معرفی همدست و دو نفر مال‌خر و مواجه حضوری با این متهمان هر چهار نفر به بزه‌های ارتکابی اعتراف کردند که تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

سارقان در تمام سرقت‌ها ضمن شناسایی محل از لحاظ عدم وجود ساکنان از علمک‌های گاز شهری و تیر چراغ برق وارد منزل شده و اقدام به سرقت می‌کردند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول