اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خرداد ماه سال جاری صورت گرفت

کشف 91 درصدی سرقت‌ها در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر کاهش وقوع سرقت‌ها در سطح استان گفت: در خرداد ماه سال جاری 91 درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در سطح استان کشف شده است.

کشف 91 درصدی سرقت‌ها در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، سردار یحیی شرفی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و امنیتی اظهار داشت: با اجرای این طرح‌ها چند نفر از اراذل و اوباش معروف و سابقه‌دار که موجب رعب و وحشت شده و نظم و امنیت عمومی را برهم می‌زدند، دستگیر شدند.

وی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را مستمر دانست و تصریح کرد: در ماه چند طرح با همکاری بسیج اجرا که نتایج موفقیت‌آمیزی در پی داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر، پیش بینی و پیشگیری از انواع جرائم، اهتمام جدی در کشف جرائم، فرهنگ‌سازی، افزایش مشارکت عمومی، نهادینه‌کردن رفتار قانونی، جلب اعتماد عمومی و رضایت حداکثری مردم از پلیس از دیگر برنامه‌های کاری پلیس در سال جاری است.

وی تصریح کرد: در حوزه پیشگیری از سرقت با وجود گسترش حوزه‌های شهری، ایجاد شهرک‌های جدید‌، افزایش جمعیت، وسایط نقلیه و... شاهد کشف 91 درصدی سرقت‌ها در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بودیم.

سردار شرفی شناسایی 809 سایت متخلف توسط پلیس فتا را از جمله اقدامات این نیرو در فضای مجازی خواند و خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای منازل، طرح شناسایی و کشف سلاح‌های غیرمجاز، اجرای کنترل و نظارت بر صنوف، کشف 41 کیلو مواد مخدر، دستگیری کلاهبردار و کشف اشیای عتیقه، دستگیری سارقان حرفه‌ای داخل خودرو و ... از دیگر اقدامات ویژه فرماندهی انتظامی استان بوده است.

شرفی در خاتمه کاهش تصادفات رانندگی درون و برون شهری، افزایش 65 درصدی ارزش ریالی کشفیات کالاهای قاچاق، کسب رتبه برتر در برقراری تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی سال 1391 در کشور، کسب رتبه دوم در کشف جرائم اقتصادی و کسب رتبه پنجم در اجرای طرح‌ ارتقای امنیت اجتماعی در سطح کشور را از دیگر موفقیت‌های کسب شده توسط فرماندهی انتظامی استان زنجان برشمرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول