اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مشهد خبر داد

سرقت مسلحانه از بانک در مشهد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد مقدس خبر سرقت مسلحانه از بانکی در مشهد را تایید کرد.

سرقت مسلحانه از بانک در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه سارق مسلح در ساعت 11 و 10 دقیقه صبح امروز از بانک کشاورزی واقع در بلوار معلم مشهد مقدس سرقت کردند.

 

وی افزود: این سه سارق مسلح با در دست داشتن کلت به این بانک وارد شده و پس از تیراندازی به کارمندان در کمتر از چند دقیقه 30 میلیون تومان وجه نقد از داخل گاو صندوق بانک و مبلغ 4 میلیون و 900 هزار تومان از دستگاه خودپرداز سرقت کردند.

 

فرماندهی انتظامی مشهد مقدس خاطرنشان کرد: سارقان به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پراید از صحنه متواری شدند و با شنیده شدن صدای تیراندازی، مالکان مغازه‌های اطراف بانک موضوع را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دادند.

 

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی نیز پس از اطلاع از این موضوع خود را به محل سرقت رساندند و تحقیقات گسترده پلیسی را آغاز کردند و طرح مهار نیز در سطح حوزه استحفاظی به مرحله اجرا در آمده است.

 

کریمی در خاتمه یادآور شد: با اجرای طرح انتظامی و اعلام موضوع به گشت‌های انتنظامی پلیس، این گشت‌ها خوردوی سارقان فراری را در مراحل اولیه پیگیری پرونده در بلوار سیدرضی مشهدکشف کردند اما، در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه با توجه به سرنخ های موجود آغاز شده است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول