اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

رفتارها زمانی قابل تغییر خواهند بود که باورها تغییر کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در خصوص تقویت تولید ملی، گفت: رفتارها زمانی قابل تغییر خواهند بود که باورها تغییر کند.

رفتارها زمانی قابل تغییر خواهند بود که باورها تغییر کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، پرویز آژیده در نشست کارگروه خانواده و بانوان استان با بیان اینکه رفتارها تنها زمانی قابل تغییر خواهند بود که باورها تغییر یابد، افزود: برای حمایت از تولید ملی و مصرف کالاهای داخلی، باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد و تاثیر این موضوع در پیشرفت کشور و حل مشکلاتی از قبیل اشتغال برای خانواده‌ها تبیین شود.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت و تنوع تولیدات داخلی براساس ذائقه‌های مختلف و تولید اجناس ارزان‌قیمت تصریح کرد: اگر محصولات داخلی کیفیت و قیمت مناسب نداشته باشند نمی‌توان مردم را مجاب کرد که از آنها استفاده کنند.

آژیده با اشاره به اهمیت قناعت و پرهیز از اسراف در آموزه‌های دینی اظهار کرد: در زمینه تبیین این اندیشه‌ها کم کار شده و لازم است که این مسائل با شیوه‌های مناسب و تاثیرگذار برای اقشار مختلف جامعه بیان شود.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مصرف تولیدات داخلی، زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم می‌کند، افزود: با ایجاد فرصت مشاغل خانگی و تولید صنایع‌دستی در روستاها مهاجرت به شهرها کاهش می‌یابد و فرصت‌های شغلی جدید ایجاد می‌شود.

آژِیده، بر لزوم معرفی صنایع‌دستی تاکید کرد و گفت: باید نمایشگاه‌هایی به صورت ادواری در تمام شهرستان‌های استان برگزار شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی هم در این جلسه تاکید کرد: باید از واردات کالاهای غیرضروری به کشور کاسته شده و در خصوص افزایش مصرف تولیدات داخلی کارهای فرهنگی صورت گیرد.

مهدی اسماعیلی همچنین با تاکید بر توجه جدی مسئولان بر ارتقای کیفیت محصولات داخلی گفت: رسانه‌ها نیز نقش محوری در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در حمایت از تولید ملی دارند. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول