اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان خادمان ستاد تسهیلات سفرهای کشور

معاون رئیس جمهور از مدیرکل ارشاد کرمان تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور‌ و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

معاون رئیس جمهور از مدیرکل ارشاد کرمان تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، سیدحسن موسوی معاون رئیس جمهور‌ و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ‌احمد سعیدی‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به عنوان خادمان ستاد تسهیلات سفرهای کشور در نوروز 1391 با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

در متن این نوشته آمده است: در اسفند 90 ستاد برنامه‌های نوروزی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تشکیل شد و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای میهمانان این استان طراحی و در ایام عید توسط ده‌ها هنرمند اجرا شد.

احمد سعیدی در ابتدای سال جاری و در جریان سفر به شهرستان کوهبنان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان از اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی و هنری در نوروز سال جاری خبر داد.

ایام نوروز، جنگ شادی با حضور گروه‌های مختلف هنری و اجرای برنامه‌های شاد در پارک ریاضیات کرمان برپا شد.

همچنین چند‌ گروه هنری سیار در پارک‌ها، میدان‌ها و فضاهای گردشگری شهر کرمان به اجرای برنامه پرداختند، مشابه این برنامه‌ها نیز در اکثر شهرستان‌های استان اجرا شد.

چاپ ویژه‌نامه ‌جهاد فرهنگی‌ و نظارت بر تمام‌ برنامه‌های فرهنگی که در مجموعه استان اجرا شد‌ از دیگر فعالیت‌های این اداره کل در نوروز سال 1391 بود.

در ایام عید همچنین چند‌ نمایشگاه در رشته‌های مختلف هنری در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان آماده بازدید علاقمندان بود.

نمایشگاه "به تماشای بهار" نیز‌ از اول فروردین سال جاری در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان با نمایش ده‌ها اثر هنری در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان پذیرای علاقمندان بود که بر اساس آمار، بیش از شش هزار نفر در ایام نوروز از این نمایشگاه بازدید کردند.

در این نمایشگاه 49 اثر از هنرمندان دهه 30 و آثاری از استاد صنعتی و سهراب سپهری، 18 تابلو از اساتید خوشنویسی کرمان، 28 اثر منتخب از هنرمندان مجسمه‌ساز و 23 اثر از اساتید نقاش کرمانی آثاری بود که در موزه هنرهای معاصر کرمان در معرض دید عموم قرار گرفت.

از سوی دیگر به منظور رفاه حال هم استانی‌ها و مسافران، طبق برنامه‌ای از پیش اعلام شده‌ همه چاپخانه‌داران استان در ایام تعطیلات نوروز به صورت شیفتی فعالیت داشتند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول