اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کلیبر:

باید از ظرفیت‌های موجود در عرصه سازندگی به خوبی بهره برد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کلیبر گفت: باید توانست از ظرفیت‌های موجود در کشور برای بهره‌مندی از توانمندی جوانان در عرصه سازندگی به خوبی استفاده کرد.

باید از ظرفیت‌های موجود در عرصه سازندگی به خوبی بهره برد

به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، حجت‌الاسلام سیدحسن موسوی عصر امروز در جمع بسیجیان حاضر در اردوهای طرح هجرت این شهرستان اظهار کرد: بسیج سازندگی می‌تواند با حضور در طرح‌های زیربنایی و عمرانی در سطح استان نقش مهمی در توسعه همه‌جانبه ایفا کند.

وی تصریح کرد: در فعالیت‌های بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی یک اصل است و بیشترین حوزه کاری این نهاد روستاهای محروم هست و باید هم اینگونه باشد.

امام جمعه کلیبر گفت: گروه‌های جهادی در استان باید اولویت اصلی برنامه‌های خود را محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف قرار دهند.

موسوی اظهار کرد: بسیج در حال حاضر وظیفه دارد تا با تربیت نیروی انسانی و سازماندهی آنها در دفاع از انقلاب اسلامی گام بردارد که این وظیفه در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی تغییر کرده است و در حوزه‌های سازندگی، انقلابی و دینی با محوریت تولید علم باید انجام شود.

وی تاکید کرد: بسیج در دفاع مقدس با تمام توان و قدرت خود حاضر شد و امروز با فعالیت در بخش سازندگی در زمینه محرومیت‌زدایی گام برداشته و در مسیر اهداف متعالی خود حرکت می‌کند.

موسوی گفت: در حال حاضر توسعه روحیه انقلابی از اهمیت بالایی برخوردار است اما باید ساز و کار آن در مسیر توسعه و پژوهش قرار گیرد و بسیج نیز باید ساز و کار خود را در این زمینه به خوبی به کار گیرد.

وی در ادامه محرومیت‌زدایی و ارتقای رفاه عمومی را از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیج سازندگی در تحقق این امر موفق عمل کرده است اما هنوز تعدادی از مناطق دورافتاده استان از محرومیت‌هایی رنج می‌برند که باید به آنها رسیدگی کرد.

موسوی گفت: در حال حاضر محوریت فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی بر محرومیت‌زدایی از روستاها، تسریع در روند اجرای فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی همچنین استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان است که به حق باید گفت در این امور موفق عمل کرده است.

وی افزود: اما در عین حال باید توجه داشت در شرایط موجود کشور و کارشکنی‌های پی در پی قدرت‌های بزرگ در به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی، باید توانست از ظرفیت‌های موجود در کشور برای بهره‌مندی از توانمندی جوانان در عرصه سازندگی به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول