اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان خبر داد

تعمیر 346 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از تعمیر 364 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زنجان خبر داد.

تعمیر 346 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زنجان

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: احداث واحدهای مسکونی مددجویی یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در راستای کمک به مددجویان این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه سالانه در بخش‌های مختلف واحدهای مسکونی مددجویی ساخته و یا بهسازی می‌شود، اضافه کرد: سال گذشته در روستاهای شهرستان زنجان و از محل مقاوم‌سازی منازل مسکونی مددجویی 126 خانوار مددجو از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان اظهار کرد: برای مقاوم‌سازی هر یک از واحدهای مسکونی مذکور 100 میلیون ریال وام پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات کمیته امداد شهرستان زنجان در زمینه ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویی افزود: در بخش تعمیرات منازل مسکونی مددجویی نیز اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

نجفی با اشاره به اینکه سال گذشته برای 346 واحد مسکونی تعمیرات لازم صورت گرفت، اضافه کرد: در این زمینه یک میلیارد و 435 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به کمک به مددجویان زنجانی برای شرکت در طرح مسکن مهر افزود: سال گذشته در این زمینه به 196 مددجوی زنجانی کمک شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان اظهار کرد: برای شرکت مددجویان در مسکن مهر اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال اعتبار مساعدت شد.

وی خاطرنشان کرد: برای استفاده هر یک از مددجویان از واحدهای مسکونی مهر 60 میلیون ریال وام بلا عوض داده شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول