اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ضرورت ارتقای اداره‌های خدمات‌رسان در کلاردشت

خبرگزاری فارس: ارتقا و ایجاد برخی از ادارات خدمات‌رسان در شهر مسافرپذیر کلاردشت ضرورتی انکارناپذیر است.

ضرورت ارتقای اداره‌های خدمات‌رسان در کلاردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، بخش کلاردشت با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی و طبیعی، جمعیت بالای ثابت و شناور، پراکندگی روستاها و جاده‌های کوهستانی و از همه مهم‌تر حجم بالای توریست داخلی و خارجی نیازمند ارتقای برخی از خدمات و ایجاد دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف است که با وجود تمام شرایط هنوز از آن بی‌بهره مانده است.

با توجه به اینکه بسیاری از این اداره‌ها فعلی نیز با بخش تازه تاسیس مرزن‌آباد مشترک است لزوم این توجه بیش از پیش احساس می‌شود.

* عدم حضور پلیس راه

در همین رابطه بخشدار کلاردشت با گلایه از عدم سرویس‌دهی برخی از ادارات و نهادها در این بخش خواستار ایجاد و تقویت امور آب، جهاد کشاورزی، راهور و پلیس راه در کلاردشت شد.

محمد سنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کلاردشت افزود: با توجه به حجم بالای کاری در بخش‌های مختلف کلاردشت و همچنین حضور گردشگران داخلی و خارجی نیازمند تقویت و ایجاد برخی از دستگاه‌های خدماتی و امدادی در کلاردشت هستیم.

وی ابراز داشت: عدم حضور پلیس راه در منطقه موجب بروز مشکلات فراوانی شده که در صورت بروز حادثه‌ای برای شهروندان و یا گردشگران باید معطلی چندساعته را تا حضور نیروهای پلیس راه کندوان تحمل کرد.

سنایی ادامه داد: همین مسئله در جاده عباس‌آباد نیازمند حضور پلیس راه کناره است که خود مشکلات‌ خاص خود را دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه حجم بالای مسافران در طول ایام تابستان و دیگر ایام تعطیل موجب می‌شود که مدت زمان زیادی تلف شود از فرماندهان راهور و پلیس راه خواست تا نسبت به تقویت این نهاد در کلاردشت اقدام کنند.

* عدم سرویس‌دهی تلفن همراه در جاده عباس‌آباد

بخشدار کلاردشت بیان داشت: این در حالی است که کانکسی برای پلیس راه در دوراهی کردیچال تعبیه شده و تمام خدمات نیز ارائه شده، اما نیروی تمام وقت ندارد تا در زمان مورد نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به موقعیت خاص جاده عباس‌آباد که برای کلاردشت و عباس‌آباد مشترک است، نیز افزود: با همکاری بخشدار عباس‌آباد از فرمانده انتظامی این شهرستان تقاضای پاسگاه فصلی در این جاده را کردیم تا نسبت به گشت‌زنی‌های دائمی برای جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی برای مردم و مسافران اقدام کنند که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

بخشدار کلاردشت همچنین به عدم سرویس‌دهی تلفن همراه در مسیری طولانی در جاده عباس‌آباد را یکی دیگر از معضلات این جاده گردشگری عنوان کرد و خواستار رفع آن شد.

* حضور نیروهای امدادی در کلاردشت

سنایی در بخش دیگری از سخنانش حضور نیروهای امدادی در کلاردشت را نیز ضروری عنوان کرد و یادآور شد: اداره راه و شهرسازی با توجه به نامه‌نگاری‌های صورت گرفته در مسیرهایی که رانش داشته است اقدامی انجام نداده است.

وی همچنین با انتقاد از امور منابع آب و آب منطقه‌ای گفت: رودخانه سردآبرود رودخانه‌ای ملی است اما امور آب آن را رها کرده است و باید آن را ساماندهی کند.

بخشدار کلاردشت در ادامه خواستار تقویت جهاد کشاورزی کلاردشت شد که در حال حاضر تنها با یک نیرو فعالیت می‌کند.

این مسئول به عدم استقرار نمایندگی آب و فاضلاب روستایی در بخش کلاردشت اشاره کرد و اذعان داشت: اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان چالوس در جلسه‌ای پیرامون این مسئله موظف شد تا دو نیرو را برای پاسخگویی به ارباب رجوع در کلاردشت مستقر کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول