اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی همدان خبر داد

کاهش 22 درصدی سرقت‌های مهم در همدان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی همدان از کاهش 22 درصدی سرقت­های مهم در همدان در دو ماه امسال خبر داد.

کاهش 22 درصدی سرقت‌های مهم در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس همدان، سرهنگ محمد مهدیان‌نسب اظهار داشت: جرائم مهم نظیر کیف‌قاپی، سرقت احشام، سرقت اتومبیل، مغازه و منزل با اقدامات پیشگیرانه قوی و اجرای طرح‌های محله‌محوری، منطقه‌ای و طرح‌های موضوعی کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: سرقت‌های خشن نظیر سرقت مسلحانه و سرقت به عنف نیز در دو ماهه نخست سال جاری 100 درصد کاهش یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی همدان از آموزش همگانی برای پیشگیری از جرم خبر داد و اظهار کرد: برای پیشگیری از جرائمی نظیر سرقت و همچنین گرایش جوانان به اعتیاد، پلیس با حضور مستمر در اجتماعات مردمی مانند مساجد، پایگاه‌های بسیج و شوراهای روستا اقدام به آگاه‌سازی در این زمینه کرد.

وی افزود: برای حفظ جوانان و نوجوانان از گرایش جوانان به سمت بلای خانمانسوز اعتیاد به مواد مخدر اقدامات اطلاعاتی امنیتی زیادی در کنار اقدامات پیشگیرانه انجام شده است.

مهدیان‌نسب تأکید کرد: برای رفع این معضل که از دسیسه‌های دشمنان نظام و از توطئه‌های استکبار جهانی است باید به صورت جدی پیگیری کرد.

وی آشنا کردن مردم به خصوص والدین با تهدیدات استفاده از فضای اینترنت و ماهواره را از دیگر برنامه‌های در حال اجرای انتظامی همدان ذکر کرد.

جانشین فرمانده انتظامی همدان در پایان سخنانش جوانان را سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی دانست و گفت: حفظ جوانان از تهدیدات نرم دشمن در اصل تلاش برای تحقق پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر حمایت از سرمایه ایرانی و ملی است. 

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول