اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری همدان:

5 دفتر خدمات مسافرتی در ملایر فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در حال حاضر پنج دفتر خدمات مسافرتی در ملایر فعال است که با توجه به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان می‌تواند مثمر ثمر باشد.

5 دفتر خدمات مسافرتی در ملایر فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، اسدالله بیات صبح امروز در مراسم افتتاح پنجمین دفتر خدمات مسافرتی "همسفر پارس" در شهرستان ملایر با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی در توسعه گردشگری و جذب مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این دفاتر در استان همدان نیز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: در استان همدان در سال 86 تعداد دفاتر خدمات مسافرتی 9 دفتر بود که این دفاتر از سال 86 تاکنون به 36 دفتر افزایش یافته است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اضافه کرد: دفاتر خدمات مسافرتی ملایر نیز از یک دفتر به پنج دفتر رسیده است و با توجه به ظرفیت‌های خوب این شهرستان هم از نظر وجود آثار باستانی و هم در بعد تاریخی، گردشگری طبیعی و مذهبی حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: شهرستان ملایر دارای ظرفیت‌های بالایی در صنعت گردشگری و صنایع دستی است که در این راستا باید با توجه به ظرفیت‌های موجود اعتبارات بیشتری در این راستا اختصاص پیدا کند تا شاهد جذب گردشگران بیشتری در شهرستان باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر نیز افزود: در شهرستان ملایر 296 اثر تاریخی وجود دارد که از این تعداد 157 اثر به ثبت ملی رسیده است.

محمدرضا بشری ادامه داد: این پنجمین دفتر خدمات مسافرتی، زیارتی، گردشگری و جهانگردی در این شهرستان ملایر است که راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این دفتر با عنوان "همسفر پارس" با زیربنای 50 متر مربع و اشتغالزایی پنج نفر راه‌اندازی شده و دارای تورهای تخصصی، ویژه، داخلی، خارجی، جوانان و بانوان است.

در پایان این مراسم دفتر خدمات مسافرتی "همسفر پارس" افتتاح شد و رئیس سازمان میراث فرهنگی استان همدان از هتل کریمخان زند، کارگاه مبل و منبت مرادی و مسجد پارک سیفیه ملایر نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول