اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه سیرجان:

پروازهای سیرجان ـ مشهد از هفته آینده انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه سیرجان گفت: با مجوز سازمان هواپیمایی پروازهای سیرجان به مشهد مقدس و بالعکس در هفته آینده در فرودگاه سیرجان انجام می‌شود.

پروازهای سیرجان ـ مشهد از هفته آینده انجام می‌شود

محمد موسایی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان در گزارشی از روند ساخت و ساز و پروازهای فرودگاه این شهر اظهار داشت: در هفته دو پرواز کاسپین روزهای شنبه و سه‌شنبه به صورت حرکت از سیرجان هشت صبح و برگشت از مشهد ساعت 10 صبح انجام می‌شود که با همکاری مجتمع معدنی گل‌گهر و با هدف راه‌اندازی این پروازها 30 صندلی پرواز خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هر هفته فرودگاه سیرجان چهار پرواز هم به تهران و برگشت در همین روزها دارد.

مدیر فرودگاه سیرجان از بهره‌برداری از سیستم کنترل هوشمند باند این فرودگاه و راه‌اندازی سیستم برق اضطراری خبر داد و بیان داشت: برای این دو طرح و زیباسازی فرودگاه سیرجان 10 میلیارد ریال از اعتبارات فرودگاهی و شهری و شهرداری سیرجان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه فرودگاه مظهر توسعه و پیشرفت شهرستان است، هنوز 9 کیلومتر زیباسازی فرودگاه تا مرکز شهر باید با همت مسئولان انجام شود.

موسایی‌پور عدم اجرای طرح ایجاد مرز هوایی فرودگاه سیرجان که از سال 86 جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده است و همچنین عدم اجرای طرح سوخت‌گیری هواپیماها در فرودگاه سیرجان که از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهور به استان کرمان محسوب می‌شود، انتقاد کرد.

وی گفت: با توجه به پوشش یک‌میلیون و 500 هزار نفری جمعیت هدف و فراگیر این فرودگاه از شهرستان‌های نیریز فارس، حاجی‌آباد هرمزگان، بافت، شهربابک و شهرستان سیرجان لازم است، مسئولان استان و شهرستان در توسعه و زیرساخت فرودگاه سیرجان همت کنند.

مدیر فرودگاه سیرجان سوخت‌گیری روزانه در این فرودگاه را 196 هزار لیتر عنوان کرد و افزود: مجری طرح سوخت‌گیری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است که زمین مورد نیاز در اختیار قرار گرفته، اما هیچ اقدامی برای اجرای طرح نشده است.

موسایی‌پور خاطرنشان کرد: در هر هفته 14 پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه سیرجان انجام می‌شود و پروازهای آموزشی فرودگاهی شرکت بوتیا در این فرودگاه به صورت هفتگی در حال انجام و لازم است، مسئولان شهری نیز از اعتبارات تخصیص یافته به فرودگاه سیرجان اختصاص دهند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول