اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی:

20 پروژه اقامتی آذربایجان‌شرقی تا پایان سال بهره‌داری می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: با تأمین اعتبار و تخصیص تسهیلات مورد نیاز، 20 پروژه اقامتی استان تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

20 پروژه اقامتی آذربایجان‌شرقی تا پایان سال بهره‌داری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در حاشیه بازدید از مجتمع خدماتی- رفاهی آینالو در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تا پایان سال‌جاری تعداد 11 واحد اقامتی شامل هتل و هتل- آپارتمان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه شهر تبریز با مشکل کمبود هتل‌های دو و سه ستاره و همچنین هتل- آپارتمان مواجه است، بر ضرورت بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از واحدهای در حال ساخت تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی به دلیل دارا بودن آب و هوای مناسب در فصل تابستان، از مقاصد اصلی گردشگری کشور به شمار می‌رود در حالیکه تعداد هتل‌های فعلی استان با وجود توسعه قابل توجهی که در این زمینه صورت گرفته، پاسخگوی نیاز همه مسافران نیست.

دبیر ستاد دائمی ستاد تسهیلات سفر استان با تأکید بر ضرورت احداث واحدهای اقامتی در نقاط مختلف استان و  به خصوص مناطق توریست‌پذیر، از آمادگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد.

محمدی با اشاره به مشارکت خوب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح‌های گردشگری در استان، یادآور شد: در حال حاضر بیش از 10 هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف گردشگری از سوی بخش خصوصی در آذربایجان‌شرقی سرمایه‌گذاری شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان برنامه پنج ساله توسعه این حجم سرمایه‌گذاری‌ها به سه برابر افزایش یابد.

وی تاکید کرد: حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی در آذربایجان‌شرقی به ویژه در فصول گردشگرپذیری مانند تابستان، مهم‌ترین تضمین برای سرمایه‌گذاران در این حوزه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول