اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور جوانان استان کرمانشاه:

اندیشه جوانان در کرسی‌های هم‌اندیشی کشور اهمیت دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور جوانان استان کرمانشاه گفت: اندیشه و تفکر نسل جوان در کرسی‌های هم‌اندیشی کشور بسیار مهم است.

اندیشه جوانان در کرسی‌های هم‌اندیشی کشور اهمیت دارد

 بهروز شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: هفته جوان با هدف زمینه‌سازی جهت هدایت و ترغیب اقشار عمومی جامعه به سمت ارج نهادن به نسل جوان و ترفیع جایگاه اندیشه جوان در کرسی‌های هم‌اندیشی کشور همه ساله در این ایام برگزار می‌شود.

شهبازی با اشاره به اهم برنامه‌های هفته جوان در استان کرمانشاه ادامه داد: برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع)‌، تقدیر و تجلیل از جوانان برتر ادارات‌، ارگان‌های دولتی و سربازان مشغول به خدمت در پادگان‌های نظامی، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله مسابقات کتاب‌خوانی را از برنامه اجرایی این هفته دانست.

وی همچنین استفاده رایگان و یا با تخفیف ویژه از امکانات ورزشی سطح استان و شهرستان‌ها برای جوانان در طول ایام هفته جوان، سخنرانی در نماز جمعه پیرامون اهمیت توجه به مقوله جوانی و بزرگداشت هفته جوان و اجرای تبلیغات محیطی به مناسبت هفته جوان مانند نصب پلاکارد با جمله‌های جوانی و بنر در سطح شهر را از جمله فعالیت‌های این هفته برشمرد.

سرپرست معاونت امور جوانان استان کرمانشاه با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته جوان خاطرنشان کرد: پرواز خلبان پاراگلایدر با همکاری ورزشکاران استان و فرود در نقاط مختلف شهر با پرچم هفته جوان جهت بستر‌سازی مناسب برای این هفته، دیدار با خانواده‌های شهدای جوان و حضور در مزار شهدا جهت ادای احترام به مقام شهیدان توسط جوانان و جامعه ورزشی و دیدار با سالمندان و نیز عیادت از بیماران جوانی که در بیمارستان هستند از دیگر برنامه‌هاست.

شهبازی در پایان گفت: اختصاص برنامه صدا و سیما در شب میلاد حضرت علی اکبر(ع) به مبحث جوانی و برگزاری جشن بزرگ حضرت علی‌اکبر در پارک شبدیز کرمانشاه و بخش بیلوار با عنوان جوانان روستایی از اهم برنامه‌های است که اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در هفته جوان انجام خواهد داد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول