اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور برگشت لیگ دسته دوم فوتسال

تیم افزون‌پلاست کاشان با مشکلات فراوانی به گرگان می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان گفت: این تیم برای نخستین بازی دور برگشت لیگ دسته دوم فوتسال در گرگان با مشکلات فراوانی روبه‌رو است.

تیم افزون‌پلاست کاشان با مشکلات فراوانی به گرگان می‌رود

سعید محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم افزون‌پلاست در تعطیلات نیم‌فصل برای تقویت خود در برخی خطوط به دلیل مشکلات مالی نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند و برای ادامه بازی‌ها در نیم فصل دوم و حفظ صدرنشینی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

محمودی افزود: در تعطیلات نیم‌فصل کسری سهیل اعلایی بازیکن تهرانی و دانشجوی دانشگاه آزاد نراق و یک دروازه‌بان به نام مهرداد یاری از سمنان به تیم اضافه شده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان خاطرنشان کرد: به دلیل عدم بدنسازی پیش از آغاز فصل و بازی‌های سنگین دور رفت، برای ریکاوری بازیکنان دو هفته به بازیکنان تیم استراحت داده شد تا بتوانند برای بازی‌های دور برگشت توان و نیروی خود را حفظ کنند.

به گفته وی تیم افزون‌پلاست برای بازی برگشت با تیم قدرتمند شهدای گرگان علی تسلیمیان و محمد منصوری را به دلیل محرومیت و سعید کشانی و مسلم کاشانی را به دلیل مصدومیت و یک بازیکن دیگر را به دلیل امتحانات دانشگاه در اختیار ندارد و در واقع در حالی راهی گرگان می‌شود که با کمبود شدید بازیکن رو به‌رو است.

محمودی یادآور شد: بازی در خانه حریف که در رده پنجم جدول ایستاده است برای تیم افزون‌پلاست کاشان قهرمان نیم‌‌فصل مسابقات بازی آسانی نیست چراکه نماینده کاشان برای حفظ صدرنشینی و فاصله خود با رقیبان باید از این دیدار نتیجه بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به قهرمانی افزون‌پلاست کاشان در نیم‌فصل مسابقات تصریح کرد: از اینکه مسئولان شهرستان کاشان کوچک‌ترین واکنشی نسبت به کسب این مقام نداشتند مایه تأسف است و در واقع آنها یا تیم افزون‌پلاست را فراموش کرده‌اند و یا آنقدر تیم در لیگ‌های کشور دارند که تیم افزون‌پلاست برای آنها  اهمیتی ندارد.

سرمربی تیم افزون‌پلاست کاشان خواستار حمایت مردم و مسئولان شهرستان کاشان از این تیم شد و گفت: تیم ته جدولی شاهرود در حالی مقابل افزون‌پلاست کاشان به میدان آمد که همه مسئولان شهرستان شاهرود در سالن مسابقه حضور داشتند و این تیم از امکاناتی برخوردار بود که یک درصد از آن را افزون پلاست کاشان در اختیار ندارد.

محمودی یادآور شد: تیم افزون‌پلاست کاشان تنها پنج توپ برای تمرین در اختیار دارد و این بازیکنان غیرتمند تیم هستند که افزون‌پلاست کاشان را با تمام توان نگه داشته‌اند و تا این مرحله جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرده‌اند.

تیم افزون‌پلاست کاشان صدرنشین گروه شمال رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم کشور در نخستین هفته از دور برگشت امروز ساعت 17 در سالن امام خمینی(ره) گرگان به مصاف تیم شهدای جلین استان گلستان می‌رود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول