اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بردخون:

هدف شبکه‌های ماهواره‌ای تخریب مبانی مستحکم انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بردخون گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای که توسط سکولارهای خارجی اداره می‌شوند هدف خود را بر محور تخریب مبانی مستحکم انقلاب قرار داده‌اند.

هدف شبکه‌های ماهواره‌ای تخریب مبانی مستحکم انقلاب است

حسن غضنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: نیروی انتظامی وظایف متعددی دارد که مهم‌ترین آن تأمین امنیت عمومی و ممانعت از وقوع جرایم است و مقام معظم رهبری ویژگی‌های عزت، اقتدار و رحمت را لازمه نیروی انتظامی دانسته است.

غضنفری ادامه داد: پلیس وظیفه‌ای حساس داشته و بیشترین تماس را با مردم دارد و مردم هنگام مراجعه به نیروی انتظامی آن را پناهگاه خود می‌دانند.

وی افزود: در سال گذشته تأکید بر ایجاد و گسترش امنیت روانی بود و امسال هدفگذاری بر جلب رضایت عمومی است که تلاش می‌شود با تذکر و ارشاد و امر و نهی اهداف تعیین شده محقق شود.

غضنفری یادآور شد: این نیرو هرگز مصون از خطا نبوده ولی مصمم است با مشارکت عمومی و استفاده از خردجمعی خطاها و کمبودها به حداقل برسد و برای رسیدن به اهداف بلند از تجربیات و انتقادات سازنده بهره ببرد که ارائه خدمات گسترده به مردم نشان از این همت والا است.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات و مخاطرات را با همدلی و مشارکت عمومی حل کرده‌ایم و با صبوری آن را پشت سر خواهیم گذاشت که جا دارد از امام جمعه و مسئولان بخش و مردم و همکاران در نیروی انتظامی تقدیر کنم که در مدت پنج سال خدمت به مردم در این منطقه یاریگر ما بودند و امیدواریم کاستی‌ها و نقص‌ها را ببخشند تا بتوانیم محبت‌های آنان را جبران کنیم.

غضنفری ادامه داد: انقلاب ما با هویت دینی و مذهبی و بر پایه مردم آغاز شد و شبکه‌های ماهواره‌ای که توسط سکولارهای خارجی اداره می‌شوند هدف خود را بر محور تخریب این داشته‌ها و مبانی مستحکم قرار داده‌اند و می‌خواهند اخلاق مردم و روابط زن و مرد و خانواده‌ها را تضعیف کنند و با وجودی که سودی ندارند خدمتی هم به بینندگان نمی‌کنند و در ایام فتنه با نیت  شومشان آشنا شدیم.

وی اضافه کرد: برخی پدران با تهیه ماهواره نه تنها خدمتی به فرزندان نمی‌کنند بلکه نسبت به آنان مرتکب خیانت می‌شوند و این موضوع در برخی روستاهای کم جمعیت که به تازگی برق‌دار شده‌اند به وضوح مشاهده شده که به جای تأمین وسایل زندگی، دیش ماهواره خریداری می‌کنند و این موجب غفلت والدین مسلمان از مسئولیت سنگین آنان در برابر فرزندان شده است.

در پایان لوح تقدیر و هدیه‌ای از طرف امام جمعه بردخون به پاس پنج سال خدمت صادقانه در بردخون به فرمانده انتظامی این شهر اهدا شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول