اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دامغان:

325 کیلوگرم مواد مخدر در دامغان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از کشف 325.5 کیلوگرم مواد مخدر در دامغان به همت ماموران نیروی انتظامی خبر داد.

325 کیلوگرم مواد مخدر در دامغان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، غلام‏رضا کاظم‌زاده ظهر امروز در نشست مسئولان انتظامی شهرستان دامغان اظهار کرد: در بحث دستگیری افراد، 236 نفر در سال گذشته در جرائم مختلف در دامغان دستگیر شده‌اند که 71 نفر در رابطه با سرقت و 41 نفر درباره مواد مخدر و دو فقره کالای قاچاق بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان تصریح کرد: از این تعداد، 215 نفر مرد و 21 نفر زن بوده‌اند.

کاظم‏‌زاده اظهار داشت: از نظر سنی دستگیر‌شدگان، 34 درصد بین سنین 15 تا 24 سال و 70 درصد آنها 25 تا 39 سال بوده‌اند.

وی تصریح کرد: 9 درصد آنها نیز 39 تا 45 سال، 10 درصد چهل سال به بالا بوده که از این آمار 46 درصد مجرد و 88 درصد بیکار و در وضعیت دیپلم و بی‌سواد بوده‌اند که می‌توان گفت 98 درصد افراد دیپلم و بی‌سواد هستند و 36 نفر آنها از افراد غیرایرانی بوده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان ادامه داد: در بحث مواد مخدر 325.5 کیلو کشف مواد مخدر داشته‌ایم و از ابتدای سال 91، 29 فقره تخریب شیشه‌های خودرو توسط اتباع غیرمجاز خارجی بود که به آنها رسیدگی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آموزش‌ها و طرح‌های تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر را توسط افراد آموزش‌دیده درخصوص مصادیق بدحجابی و بی‌حجابی اجرا کرده‌اند و در بحث آقایان هم به همین صورت بوده است و بعد از ترتیب اثر ندادن این افراد در پوشش، مراتب به مراجع انتظامی ارجاع داده می‌شود.

کاظم‌زاده افزود: نگهداری حیواناتی نظیر سگ و میمون خانگی که باعث خدشه‏‌دار شدن حیثیت اجتماعی می‏‌شود، نیز از مصادیق اعمال مجرمانه است.

وی بیان داشت: با شروع فصل گرما و تابستان استفاده مردم از پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها، کارکنان نیروی انتظامی با لباس شخصی و با لباس فرم در صورت بروز تخلفات با مخلان امنیت برخورد خواهند کرد و با آلودگی‌های صوتی و بدحجابی و هر ناهنجاری که مخل آسایش شهروندان بشود، برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان درباره ترافیک‌ شهری گفت: برای کاهش ترافیک در سطح شهرستان با نصب دوربین‌های مختلف در سطح شهر ترافیک را برطرف می‌کنیم و برای آینده در کلیه میدان‌ها دوربین مداربسته خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول