اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزه:

مینی‌‌بوس‌های فرسوده فیروزه تعویض می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزه از دستور کار طرح تعویض مینی‌بوس‌های فرسوده این شهرستان خبر داد.

مینی‌‌بوس‌های فرسوده فیروزه تعویض می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدرضا حاجی‌زاده در جلسه کارگروه حمل و نقل و سوخت شهرستان فیروزه وضعیت مینی‌بوس‌های مسیر فیروزه به نیشابور را نامناسب دانست و اظهار داشت: تردد چنین وسایل‌نقلیه‌ای نه تنها به دلیل فرسودگی، مشکلات زیست‌محیطی را به همراه خواهد داشت بلکه در شأن مردم ولایت‌مدار این شهرستان نیست.

وی ادامه داد: با مذاکراتی که در آینده با صاحبان این مینی‌بوس‌ها انجام می‌شود از آنان خواسته می‌شود با استفاده از تسهیلات بانکی نسبت به جایگزینی مینی‌‌بوس‌های خود اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار فیروزه بر درجه‌بندی مینی‌بوس‌های موجود تأکید و خاطرنشان کرد: باید با نظارت بازرگانی، فرمانداری و شرکت اتوبوس‌رانی نیشابور نسبت به تعیین قیمت کرایه حمل مسافر اقدامات لازم صورت گیرد.

حاجی‌زاده اختصاص اتوبوس مسیر یاد شده را یکی از راه‌ حل‌های این مسأله دانست و اظهار داشت: طبق قانون، اتوبوس‌رانی نیشابور می‌تواند تا فاصله 20 کیلومتری از شهرستان را زیر پوشش خدمات قرار دهد، اما با وجود فاصله 15 کیلومتری این مسیر، تاکنون این قانون اجرایی نشده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول