اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد:

افزایش نظارت بر تاکسیرانی و مینی‌بوسرانی شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر خواستار افزایش نظارت‌ها بر تاکسیرانی و مینی‌بوس رانی شهرستان شد.

افزایش نظارت بر تاکسیرانی و مینی‌بوسرانی شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی کوهی صبح امروز در جلسه شورای شهر اظهار داشت: تاکسیرانی و مینی‌بوس رانی شوشتر باید نظارت بیشتری بر اعضای خود انجام دهند و به این دهند تا مشکلات موجود در این واحدها کاهش یابد.
وی با اشاره به اینکه باید مینی‌بوسرانی و تاکسیرانی شهرستان شوشتر سامان‌دهی شود، بیان کرد: باید فکری برای خطوط ترددی این واحدهای عمومی کرد چرا که سرگردانی این خودروها در سطح شهر بدون در نظر گرفتن خطوط تردد مشخص، باعث ایجاد مشکل برای مردم در این شهرستان شده است.
محمودی کوهی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی خطوط تردد ویژه اتوبوس‌ها و سایر خودروهای حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: برای نظارت بیشتر در این باره باید تلاش کرد تا خط بندی این اتوبوس‌ها و میدل‌کروس های موجود در شهرداری انجام شود و شورای شهر در اجرای طرح تفکیک خطوط، نظارت کند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بسیاری از این اتوبوس‌ها و میدل کروس‌های شهرداری در ساعت موظفی در حال خدمات دهی به مجالس عزاداری و عروسی هستند، تاکید کرد: باید با افزایش نظارت بر این واحدها راه را بر تخلف و تعدی از قانون بست و در این باره نظارت جدی کرد.
وی با اشاره به اینکه برخی از اعضای شهرداری در آستانه بازنشستگی هستند، خاطر نشان کرد: برخی از کارکنان شهرداری شوشتر در آستانه بازنشستگی هستند و باید مشکل معوقات پرداختی بیمه آن‌ها با تامین اجتماعی برطرف شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول