اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتاب عکس خراسان جنوبی با عنوان "خاوران" رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان کتاب عکس خراسان جنوبی با عنوان "خاوران" رونمایی شد.

کتاب عکس خراسان جنوبی با عنوان "خاوران" رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از حوزه هنری خراسان جنوبی، رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در مراسم رونمایی از این کتاب، اظهار کرد: کتاب عکس خراسان جنوبی با عنوان "خاوران" حاوی 124 عکس با موضوعات طبیعت، تاریخ و آداب و رسوم مردم این استان است.

مهدی حبیبی افزود: این کتاب با هدف تولید یک محصول فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان با تلاش 20 عکاس بومی این خطه و حوزه هنری تدوین شده و به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد: در این کتاب هنرمندان از دریچه دوربین به معرفی آثار تاریخی و طبیعت بکر این استان پرداخته‌اند.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: در نخستین مرحله دو هزار نسخه از کتاب خاوران با همکاری ناشر خصوصی به چاپ رسیده است.

حبیبی چاپ کتاب عکس "خاوران قدیم" را از دیگر برنامه‌های آتی حوزه هنری استان ذکر کرد و گفت: تاکنون 350 عکس در این ارتباط جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، کتاب "عکس‌های انقلاب به روایت تصویر در خراسان جنوبی" نیز در دست تدوین است که امید است به‌زودی به چاپ برسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت کار هنری گفت: پرداختن به کار هنری نیازمند ذوق و استعداد است که در توان هر فردی نیست.

محمدابراهیم افشاری افزود: کتاب عکس خراسان جنوبی اثری نفیس از هنرمندان عکاس این استان است که به جامعه هنری این خطه و سایر نقاط کشور تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول