اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر خبر داد

کاهش 12.5 درصدی جان‌باختگان حوادث رانندگی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر گفت: در دو ماهه امسال، 56 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 12.5 درصد کاهش نشان می‌دهد.

کاهش 12.5 درصدی جان‌باختگان حوادث رانندگی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان بوشهر علیرضا رضایی اظهار داشت: از تلفات رانندگی سال جاری 48 نفر مرد و هشت نفر زن بودند.

وی با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در سال جاری تصریح کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 33 مورد در جاده‌‌های برون شهری و پس از آن با 19 مورد در تصادفات درون شهری، سه مورد در جاده‌های روستایی و یک مورد نامعلوم گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی بوشهر خاطر نشان کرد: همچنین در دو ماهه امسال، آمار 771 نفر مصدوم حوادث رانندگی در مرکز پزشکی قانونی استان ثبت شده است که از این تعداد 564 نفر مرد و 207 نفر زن هستند.

رضایی بیان کرد: مصدومین حوادث رانندگی دو ماهه اول امسال نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 26.4 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد مصدومین حوادث رانندگی سال 90، 610 نفر بود.

وی خاطر نشان کرد: در اردیبهشت‌ماه سال 91 تلفات حوادث رانندگی 30 نفر بود که در مقایسه با 35 نفری که در سال 90 جان باختند 14.3 درصد کاهش نشان می‌‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی بوشهر گفت: از مجموع 30 نفر کشته حوادث رانندگی اردیبهشت‌ماه، 28 نفر مرد و دو نفر زن بودند و 14 نفر از کشته‌شدگان حوادث رانندگی اردیبهشت ماه در جاده‌های برون شهری، 14 نفر در جاده‌های درون شهری و دو نفر در جاده‌های روستایی جان باخته‌اند.

رضایی اضافه کرد: تعداد مصدومین حوادث رانندگی اردیبهشت‌ماه امسال نیز 378 نفر است که این آمار در مقایسه با 258 مصدوم حوادث رانندگی که در اردیبهشت سال 90 به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه داشته‌اند، 46.5 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول