اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی اتفاق افتاد

فوت 114 نفر در حوادث رانندگی دو ماهه اول امسال

خبرگزاری فارس: در دو ماهه اول امسال در آذربایجان‌شرقی، 114 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته 16.2 درصد کاهش نشان می‌دهد.

فوت 114 نفر در حوادث رانندگی دو ماهه اول امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی پزشک قانونی آذربایجان‌شرقی، از تلفات رانندگی در آذربایجان‌شرقی سال جاری 88 نفر مرد و 26 نفر زن بودند.

در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در سال‌جاری آمده است: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 64 مورد در جاده‌های برون‌شهری و پس از آن با 34 مورد در تصادفات درون‌شهری و 16 مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

در دو ماهه امسال، آمار دو هزار و 282 نفر مصدوم حوادث رانندگی در مرکز پزشکی قانونی استان ثبت شده است که از این تعداد یک‌هزار و 663 نفر مرد و 619 نفر زن هستند.

مصدومان حوادث رانندگی دو ماهه اول امسال نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 90،  1.3 درصد کاهش یافته است. تعداد مصدومان حوادث رانندگی سال 90، دو هزار و 313 نفر بود.

62 کشته در حوادث رانندگی اردیبهشت‌ ماه 91

در اردیبهشت ماه سال 91 تلفات حوادث رانندگی 62 نفر بود که در مقایسه با 57 نفری که در سال 90 جان باختند، 8.8 درصد افزایش نشان می‌دهد.

از مجموع 62 نفر کشته حوادث رانندگی اردیبهشت ماه، 50 نفر مرد و 12 نفر زن بودند که 28 نفر از کشته‌شدگان حوادث رانندگی اردیبهشت ماه در جاده‌های برون‌شهری، 20 نفر در جاده‌های درون‌شهری و 14 نفر در جاده‌های روستایی جان باخته‌اند.

تعداد مصدومان حوادث رانندگی اردیبهشت ماه امسال نیز یک‌هزار و 108 نفر است که این آمار در مقایسه با یک‌هزارو 152 مصدوم حوادث رانندگی که در اردیبهشت سال 90 به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه داشته‌اند، 3.8 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول