اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کاهش 5.9 درصدی تلفات حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 16 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 5.9 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کاهش 5.9 درصدی تلفات حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور فیروزبخت پیش از ظهر امروز در نشست شورای معاونین این اداره‌کل، اظهار داشت: امسال 16 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 17 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، 5.9 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مشکلات این اداره‌کل و اقدامات انجام شده برای رفع آن، افزود: کمبود جدی فضای فیزیکی در ستاد اداره‌کل از جمله مشکلات این اداره‌کل در سال گذشته بود که با رایزنی و مکاتبه لازم علاوه بر یک قطعه زمین موجود، یک قطعه زمین دیگر در سایت اداری به مساحت 3 هزار متر مربع تحویل گرفته شد.

فیروزبخت ادامه داد: با توجه به امانی بودن ساختمان سالن تشریح اداره‌کل و کمبود تخت تشریح در زمین شماره یک، ساخت سالن تشریح مناسب با تجهیزات لازم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از آغاز احداث ساختمان اداره‌کل پزشکی قانونی استان خبر داد و گفت: ادامه مراحل جذب نیرو در پنج ردیف سازمانی جذب شده از استانداری، دریافت اعتبار از مدیریت بحران، جذب اعتبار فرهنگی و پژوهشی از شورای مبارزه با مواد مخدر، پیگیری و تکمیل عملیات احداث پزشکی قانونی شهرستان‌های لردگان و بروجن و شروع عملیات احداث ساختمان پزشکی قانونی (ساختمان معاینات، ستاد، سالن تشریح و آزمایشگاه) از جمله برنامه‌های این اداره‌کل در سال‌جاری است.

وی ادامه داد: آغاز عملیات احداث پزشکی قانونی شهرستان‌های اردل و فارسان، خرید دو دستگاه خودرو و ارتقای سطح کیفی گواهی‌ها و افزایش سرعت پاسخ‌دهی به مراجعین از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در سال‌جاری است.

به گفته فیروزبخت نزدیک‌تر شدن به استانداردهای آزمایشگاهی موجود، راه‌اندازی اتوماسیون اداری در شهرستان‌ها و برقراری ارتباط دیتا در شهرستان‌ها و ساختمان سالن تشریح، راه‌اندازی پایانه‌های پرداخت الکترونیکی(pos) در ستاد و شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.

وی در ادامه به مهم‌ترین فعالیت‌ها و دستاوردهای پزشکی قانونی این استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: آغاز عملیات احداث پزشکی قانونی شهرستان‌های لردگان و بروجن، جذب اعتبار و تهیه زمین و انجام اقدامات لازم برای ساخت دو ساختمان در مرکز این استان، اخذ پنج ردیف تخصصی از استانداری و ساماندهی نیروهای شرکتی از جمله دستاوردهای سال گذشته این اداره‌کل بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول