اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پزشکی قانونی خوزستان اعلام کرد

افزایش تلفات حوادث رانندگی خوزستان در بهار امسال

خبرگزاری فارس: در دو ماهه امسال، 229 نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان خوزستان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

افزایش تلفات حوادث رانندگی خوزستان در بهار امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی خوزستان، در فروردین و اردیبهشت سال گذشته 225 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند اما امسال تلفات این دوره زمانی به 229 نفر افزایش یافت که از این تعداد، 164 نفر مرد و 65 نفر زن بودند.

بر اساس این گزارش، بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 155 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با 61 مورد در تصادفات درون شهری و 13 مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

همچنین در دوماهه امسال، آمار 3 ‌هزار و 738 نفر مصدوم حوادث رانندگی در مرکز پزشکی قانونی استان ثبت شد که از این تعداد 2 هزارو 765 نفر مرد و 973 نفر زن بودند.

مصدومان حوادث رانندگی دو ماهه اول امسال نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال 90، افزایش 12.2 درصدی داشته است.

 111 کشته در حوادث رانندگی اردیبهشت

همچنین بر اساس اعلام پزشکی قانونی خوزستان، در اردیبهشت ماه سال 91 تلفات حوادث رانندگی 111 نفر بود که در مقایسه با 71 نفری که در سال 90 جان باختند 56.3 درصد افزایش نشان می‌دهد.

از مجموع 111 نفر کشته حوادث رانندگی اردیبهشت ماه، 84 نفر مرد و 27 نفر زن بودند که 80 نفر از کشته‌شدگان حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های برون شهری، 24 نفر در جاده‌های درون شهری و هفت نفر در جاده‌های روستایی بوده است.

تعداد مصدومان حوادث رانندگی اردیبهشت ماه امسال نیز یک‌هزار و 685 نفر است که این آمار در مقایسه با یک‌هزار و 557 مصدوم حوادث رانندگی که در اردیبهشت سال 90 به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه داشته‌اند، 8.2 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول