اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش ساوجبلاغ:

تخلف مدارس دولتی در زمان ثبت‌نام برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی مدیران مدارس دولتی در زمان ثبت‌نام از دانش‌آموزان با جدیت برخورد می‌شود.

تخلف مدارس دولتی در زمان ثبت‌نام برخورد می‌شود

عبدالله نژادفلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: مدارس دولتی متعلق به تمام مردم است و هر خانواده‌ای حق دارد بدون دغدغه و نگرانی فرزند و یا فرزندان خود را برای تحصیل در این مدارس ثبت‌نام کند.

وی تصریح کرد: یکی از قوانینی که به صورت جدی اجرای آن از سوی وزارت آموزش و پرورش و ادارات استانی و شهرستانی پیگیری می‌شود، مربوط به ثبت‌‌نام رایگان از دانش‌آموزان است.

 

مردم به مدارس دولتی پول ندهند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: بر این اساس هیچ یک از مدارس دولتی حق دریافت تحت هر شرایطی را ندارند.

نژادفلاح افزود: حسن اجرای این قانون با جدیت در سراسر شهرستان ساوجبلاغ و توابع اطراف پیگیری می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با متخلفان برخورد قاطع خواهیم داشت.

 

تشکیل تیم‌های نظارتی و بازرسی در آموزش و پرورش ساوجبلاغ

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اجرای این قانون چگونه از سوی مدیریت آموزش و پرورش ساوجبلاغ رصد می‌شود؟ ادامه داد: دو راهکار برای این منظور در نظر گرفته شده که نخست پیگیری سریع و بدون تاخیر گزارش‌های مردمی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ یادآور شد: از مردم و والدین دانش‌آموزان تقاضا داریم که در صورت مشاهده تخلف از سوی مدیریت مدارس دولتی، بلافاصله موضوع را به آموزش و پرورش اطلاع دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های نظارتی ثابت و سیار نیز تشکیل شده که به صورت محسوس و نامحسوس روند ثبت‌نام از دانش‌آموزان در این شهرستان را رصد می‌کند.

نژادفلاح در پایان اذعان داشت: تیم نظارتی ثابت در اداره آموزش و پرورش ساوجبلاغ دایر است و چند تیم سیار نیز به صورت نامحسوس به مدارس سرکشی کرده و حسن اجرای این قانون را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول