اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین:

ثبت نام کانون‌های تابستانی در قزوین از فردا آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین گفت: ثبت نام کانون‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از فردا آغاز می‌شود.

ثبت نام کانون‌های تابستانی در قزوین از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امیر خوش‌نیت ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون‌های تابستانی کمیته‌ امداد شهرستان قزوین که در سالن کوثر این شهر برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین با پوشش 13 هزار خانوار حجم بسیار وسیعی از خانواده‌ها را در استان قزوین پوشش می‌دهد.

وی تصریح کرد: 2 هزار دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین هستند که این مطلب نشان‌دهنده حجم و وسعت کار این نهاد انقلابی در این شهرستان است.

این مسئول ادامه داد: 501 دانشجو که بخشی از آنها بومی و بخشی دیگر از استان‌های همجوار به استان قزوین آمده‌اند، زیر پوشش کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین قرار گرفته‌اند.

خوش‌نیت خاطرنشان کرد: جوانان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین به لحاظ توان علمی و تحصیلی در سطح بالایی قرار دارند و بسیاری از آنها توانسته‌اند در سطح استان و کشور در زمینه‌های مختلف افتخارآفرین باشند و این نتیجه موجب دلگرمی همه تلاش‌گران این عرصه است.

وی بیان کرد: 40 نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین حافظ قرآن هستند و این مهم نشان‌دهنده گسترش روز افزون مبانی اسلامی و دینی در میان جوانان زیر پوشش این کمیته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین بیان کرد: 20 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در رشته‌های مختلف مقام کشوری دارند و این مهم نشان‌دهنده این است که با عنایت خداوند متعال و همت می‌توانند به قله‌های علم و دانش دست پیدا کنند.

این مسئول کلاس‌های عقیدتی، کامپیوتر، طراحی، نقاشی و خوش‌نویسی را از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین برای جوانان معرفی کرد و افزود: این برنامه‌ها به خاطر تنوع بالا مورد توجه و اقبال جوانان این شهرستان قرار گرفت.

وی استفاده از اساتید برجسته و توانمند را در کلاس‌هایی که برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان شهرستان قزوین برگزار می‌شود را از ظرفیت‌های مهم کانون‌های تابستانی عنوان کرده و برگزاری منظم و هماهنگ آن کلاس‌ها را در 75 روز از نکات بارز و برجسته کانون‌های تابستانی عنوان کرد.

خوش‌نیت تشریح کرد: با سعی و تلاش مسئولان و همت و سرمایه‌گذاری کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین توانست به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مناطق محروم نیز طرح کانون‌های تابستانی را اجرا کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: تاکنون از دانشجویان و دانش‌آموزانی که در مسیر تحصیل دچار مشکلات مالی شده‌اند، پشتیبانی کرده‌ایم تا در این حرکت علمی و رشد تحصیلی عقب نیافتند.

وی گفت: با تهیه 20 دستگاه رایانه توانسته‌ایم موجبات پیشرفت و رشد تعداد زیادی از دانش‌آموزان را در زمینه رایانه فراهم کنیم.

این مسئول در خاتمه از برنامه‌های گسترده کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در سال جاری خبر داد و حضور پررنگ دانش‌آموزان در این برنامه‌ها را موجب افزایش انگیزه برای مسئولان دانست.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول