اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش پاکدشت خبر داد

ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان دوره متوسطه تحصیلی تا 15 تیر ماه

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: تمام دانش آموزان دوره متوسطه تحصیلی تا 15 تیر ماه ثبت‌نام می‌شوند.

ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان دوره متوسطه تحصیلی تا 15 تیر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامعلی خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان دوره متوسطه تحصیلی تا 15 تیر ماه خبرداد.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با اشاره به اصلاح آیین‌نامه آموزشی در دوره متوسطه عنوان کرد: در پایه اول متوسطه از این پس آیین‌نامه آموزشی به صورت سالی واحدی اجرا می‌شود و به رغم سنوات گذشته به هر درس نمره مستقلی تخصیص می‌یابد تا در واقع برای دانش‌آموزان این پایه، فرصتی ایجاد شود تا چنانچه در درسی نمره لازم را کسب کنند با مراجعه به دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها و با نظر مشاور به پایه بالاتر ارتقاء یابند؛ اما در شهریور و مهر ماه مجدداً امتحان دهند تا نمره قبولی احراز شود.

غلامعلی خانی همچنین گفت: نظر به تمهیدات صورت پذیرفته و حسب بخشنامه‌های وزارت آموزش و پرورش از اول تا 15 تیرماه مدارس مکلف هستند برابر کارنامه آموزشی و فرم هدایت تحصیلی، تمام دانش آموزان دوره متوسطه و هنرستان را ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه بیان داشت: بنابراین در این ایام بجز ایام تعطیل تمام مدارس و هنرستان‌های شهرستان پاکدشت برای امر ثبت نام فعال خواهند بود.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: به منظور آرامش خاطر دانش‌آموزان و والدین آنها ضمن اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان در حداقل زمان بعد از برگزاری آزمون، تمام مدارس خاص نیز موظف به رعایت این دستورالعمل برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه دوم هستند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول