اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

آیین‌های مذهبی مشکلات دینی را رفع می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: اجرای آیین‌های مذهبی با برنامه‌ریزی دقیق‌ بسیاری از مشکلات دینی مردم را رفع می‌کند.

آیین‌های مذهبی مشکلات دینی را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ آیت‌الله سیدیحیی جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد شعبانیه اظهار داشت: اگر از آیین‌های مذهبی اعم از جشن‌ها و شهادت‌ها برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد، می‌توانیم بهترین استفاده را برده و بسیاری از مشکلات دینی مردم را رفع کنیم.

وی بیان داشت: ائمه‌ اطهار (ع) یکی از نشانه‌های شیعیان و دوست‌داران اهل ‌بیت (ع) را اندوه در عزا و شادمانی در شادی این خاندان عنوان کرده‌اند.

جعفری افزود: اما این مسئله را یا به خوبی درک نکرده‌ایم و یا برخلاف آن عمل می‌کنیم.

وی با تاکید بر رعایت نظم در همه امور تصریح کرد: این مسئله در موارد مربوط به دین باید مورد توجه ویژه واقع شود، بی‌نظمی در مسائل مذهبی موجب بدبینی می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: نظم به اندازه‌ای مهم است که حضرت علی (ع)‌ همه را به 2 امر تقوا و نظم دعوت کرده‌اند، گاهی زحمات زیادی برای اجرای برنامه‌ها کشیده می‌شود، اما بی‌نظمی امکان استفاده مطلوب را فراهم نمی‌کند.

وی گفت: در هر کاری که وقت بگذاریم و مقداری دقت داشته باشیم، قطعا برنامه برای خودمان و مستمعان لذت‌بخش است.

جعفری اذعان داشت: همواره باید در حال جهاد در راه خدا باشیم و امیدوارم به واسطه اخلاصی که وجود دارد و همکاری همه اعضا بهترین برنامه‌ها را در نیمه شعبان داشته باشیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول