اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

فقدان 2 اصل نظارت و تذکر بخش عمده مشکلات است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بخش عمده مشکلات ما فقدان 2 اصل نظارت و تذکر است و تجربه نشان داده هر چه نظارت بیشتر باشد، خروجی کار بهتر است.

فقدان 2 اصل نظارت و تذکر بخش عمده مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی امروز در دیدار با مجمع نماینگان استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه بر همکاری، تعامل و تفاهم بین مجمع نمایندگان با دستگاه قضا در استان تأکید کرد.

وی افزود: اعتقاد من این است که اگر نمایندگان قوای سه‌گانه در مراکز استان‌ها با هم باشند و تعامل داشته باشند، خیلی از گره‌ها راحت‌تر باز می‌شود.

توکلی بیان داشت: در صدد هستیم اعضای کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی را به کرمان دعوت تا از مجموعه‌ها و فعالیت‌های گوناگون بازدید داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دو اصل نظارت و تذکر گفت: بخش عمده مشکلات ما فقدان این دو اصل است و تجربه نشان داده هر چه نظارت بیشتر باشد، خروجی کار بهتر است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اذعان داشت: با بانک‌ها، اتاق بازرگانی و دیگر بخش‌های خصوصی جلساتی داشته‌ایم و آسیب‌شناسی و توصیه‌های لازم را کرده‌ایم.

توکلی با ابراز خرسندی از انتخاب نمایندگان کنونی استان کرمان تصریح کرد: در ترکیب جدید نمایندگان مردم اراده‌ای برای تحول و تغییر می‌بینم.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول