اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل راه و شهرسازی هرمزگان:

کاهش 15 درصدی تلفات جاده‌ای امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: کاهش 15 درصدی تلفات جاده‌ای با انجام اقدامات ایمنی در راه‌های استان میسر است.

کاهش 15 درصدی تلفات جاده‌ای امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه‌وکیلی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی و ترافیک در راه و شهرسازی استان، کاهش 15 درصدی تلفات جاده‌ها از طریق اقدامات ایمنی، ساخت و احداث راه‌های جدید، رفع نقاط پرحادثه و آموزش رانندگان بخش حمل و نقل عمومی را از اهداف برگزاری این کمیسیون عنوان کرد.

وی افزود: توسعه راه‌ها به عنوان یک زیرساخت نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد لذا طی چند سال اخیر 455 کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده که این روند باعث کاهش چشم‌گیر تصادفات جاده‌ای نسبت به سال‌های قبل از آن شده است.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان هرمزگان بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری روزآمد را لازمه تردد ایمن عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا دوربین‌های سرعت‌سنج در محورهای استان افزایش خواهد یافت.

وی همکاری بین‌بخشی ارگان‌هایی نظیر پلیس راه، اورژانس، هلال‌احمر، حمل و نقل و پایانه‌ها و راه و شهرسازی را به عنوان مدیریت راه‌ها ضروری دانست.

این مسئول گفت: توزیع ترافیک، ارتقای آموزش رانندگان حرفه‌ای و فراهم بودن امکان ارتباطی سریع با مراکز امداد با همکاری هر چه بیشتر این دستگاه‌ها میسر می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول