اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم:

وکلای بهارستانی بر تشکیل فراکسیون جامع اصولگرایان متفق باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان اصولگرای مجلس نهم خواست تا نسبت به تشکیل فراکسیون جامع اصولگرایان متحد و متفق باشند.

وکلای بهارستانی بر تشکیل فراکسیون جامع اصولگرایان متفق باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری ‌در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: تشکیل فراکسیون جامع اصولگرایان در مجلس نهم با جدیت پیگیری می‎شود و اهمیت فعالیت این فراکسیون تنها محدود به تعیین رئیس و هیئت رئیسه مجلس نهم نیست.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم اصولگرایان در طرح‎ها، لوایح، انتخاب وزرا و ... در مجلس شورای اسلامی تاثیرگذار باشند مشروط بر این است که از قبل جلسات کارشناسی به صورت مقدماتی شکل بگیرد تا در فراکسیون اصولگرایان به جمع‎بندی واحدی برسیم سپس موضوع را در صحن علنی مجلس پیگیری کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم با تصریح اینکه فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم غیرفعال بوده است خاطر نشان کرد: فراکسیون اصولگرایان در مجلس پیشین هیچ نتیجه‎ای در بر نداشت و تنها محدود به انتخاب هیئت وزرا و تشکیل جلسه‎ای پیرامون همان موضوع بود لذا اصرار داریم تا در مجلس نهم ضعف‎های گذشته فراکسیون برطرف و قوت بخشیدن آن با تشکیل فراکسیون جامع اصولگرایان تداوم پیدا کند.

طاهری در خصوص انتخاب رئیس مجلس از سوی فراکسیون اذعان کرد: ما پایبند به نتیجه‎ای که از سوی نمایندگان اصولگرا اعلام می‎شود هستیم و نظرات نمایندگان در صحن علنی مجلس بر طبق خواسته آنان مطرح خواهد شد لذا مصر هستیم تا همه نمایندگان اصولگرا در این فراکسیون حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترجیح ما در انتخاب رئیس مجلس نهم حداد عادل است متذکر شد: این یک نظر شخصی است که طبیعتا در فراکسیون، نظرات پیشنهادی و دفاع از انتخاب بین گزینه‎های حداد عادل و یا لاریجانی بررسی می‎شود و در نهایت هر گزینه‎ای که مورد نظر اکثریت فراکسیون واقع شد در صحن علنی اعلام می‎شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم در پایان از نمایندگان اصولگرای مجلس نهم خواست تا نسبت به شکل‎گیری فراکسیون جامع اصولگرایان اهمیت نشان دهند و دیگران را نیز تشویق به تشکیل این فراکسیون در مجلس کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول