اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

اجرای 18 طرح بزرگ صنعتی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از اجرای 18 طرح بزرگ صنعتی در دشتستان با 90 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

اجرای 18 طرح بزرگ صنعتی در دشتستان

ابوالقاسم محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی حمایت لازم را باید از تولیدکنندگان به ویژه در حوزه صنعت و معدن انجام دهیم و باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

وی افزود: باید تمهیدات لازم را بیندیشیم و تسهیلات لازم را در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار دهیم و هیچ فرصتی را در این مسیر نباید هدر دهیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطر نشان کرد: نقش اصناف تولیدی در ایجاد رونق و توسعه اقتصادی بسیار تاثیرگذار است و در تولید ملی باید به اصناف و بنگاه‌های کوچک نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

محمدزاده تصریح کرد: تقویت صنایع بسته‌بندی در دشتستان از مهم‌ترین اولویت‌هاست که این امر به ویژه در صنایع بسته‌بندی خرما و همچنین در توسعه صنایع تبدیلی خرما اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی از اجرای 18 طرح بزرگ صنعتی در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان دشتستان 18 طرح صنعتی نیمه‌تمام در دست اجراست که امیدوار هستیم به زودی تکمیل شوند.

این مسئول گفت: این تعداد طرح صنعتی با حجم 90 میلیارد ریال اعتبار و پیش‌بینی اشتغال 122 نفر در نقاط مختلف دشتستان اجرایی می‌شوند.

محمدزاده عنوان کرد: تشکیل کارگروه تولید ملی در دشتستان از جمله برنامه‌های مهم و تاثیرگذاری است که موجبات رشد و توسعه صنعت و حمایت از تولیدکنندگان را فراهم کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان متذکر شد: فرماندار دشتستان و رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر حمایت بسیار خوبی از بخش صنعت شهرستان داشته‌اند که امیدوار هستیم شاهد موفقیت بیشتر شهرستان نیز باشیم.

وی در پایان اذعان داشت: انتقال صنوف آلاینده به بیرون از شهرها در دشتستان مورد تاکید قرار دارد و امسال بیش از 500 صنف آلاینده به خارج از شهرها منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول