اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

بروکراسی اداری طرح‌های عمرانی کردستان را تحت تاثیر قرار داده است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: بروکراسی شدید اداری و سخت‌گیری دستگاه‌های نظارتی، طرح‌های عمرانی را در کردستان تحت تأثیر قرار داده است.

بروکراسی اداری طرح‌های عمرانی کردستان را تحت تاثیر قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی جمعه شب در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج اظهار داشت: در حوزه مسکن دارای نقاط ضعف بسیاری از لحاظ مدیریتی و امکانات و زیرساخت‌ها هستیم و همین امر نیز مورد کند شدن روند تسریع فعالیت‌ها در این حوزه شده است.

این مسئول افزود: کاغذبازی و بروکراسی شدید اداری و سخت‌گیری بیش از حد دستگاه‌های نظارتی از جمله عواملی هستند که طرح‌های عمرانی را در کردستان تحت تأثیر قرار داده‌اند.

استاندار کردستان تصریح کرد: مردم کردستان از کم‌ توقع‌ترین هموطنان به شمار آمده و با کمترین خدمات ارائه شده به آنان شاهد مشارکت و همدلی گسترده ساکنان این استان فرهنگی در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

شهبازی افزود: باید مدیران کردستانی ظرفیت نقدپذیری را داشته باشند و برای رفع نقاط ضعف خویش در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام نمایند و از تمام راهکارهای قانونی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم ولایت‌مدار کردستان بهره گیرند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ده‌ها طرح در قالب طرح‌های مهر ماندگار و با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد تومان در سطح شهرها و روستاهای کردستان در حال بهره‌برداری بوده و امید است با تعامل دستگاه‌های نظارتی در استان این مهم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

استاندار کردستان در اظهاراتی عجیب و در پاسخ به دغدغه مسکن خبرنگاران مجرد کردستانی که جمعیت حداکثری خبرنگاران استان را تشکیل می‌دهند، متذکر شد: براساس قانون به افراد مجرد هیچگونه مسکنی تعلق نمی‌گیرد و خبرنگاران مجرد باید برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات خود به صورت شخصی اقدام کنند.

گفتنی است در جلسه‌ای که سال گذشته با حضور استاندار کردستان و اصحاب رسانه استان برگزار شد، وعده امیدوارکننده‌ای مبنی بر خانه‌دار کردن خبرنگاران مجرد کردستان داده شد که آن هم عملی نشد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول