اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان مازندران:

زمان مسابقات لیگ قهرمانی گلبال بانوان کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان مازندران گفت: دور برگشت این مسابقات اسفندماه امسال برگزار می‌شود و بنا براعلام فدراسیون به احتمال زیاد کرمان میزبان دور برگشت این رقابت‌ها خواهد بود.

زمان مسابقات لیگ قهرمانی گلبال بانوان کشور مشخص شد
ابوطالب باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری اظهار داشت: دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم قهرمانی گل بال بانوان کشوری با حضور تیم قائمشهر نماینده مازندران به میزبانی قزوین برگزار شد.
باقری بیان داشت: سمیه خاقانی، سمانه زارعی، الناز عیوضی، سمانه بزرگ‌نیا، سمیرا کلبادی‌نژاد و معصومه الیاسی از تیم گلبال مازندران در دور رفت این رقابت‌ها حضور داشتند.
وی با اشاره به حضور هشت تیم گلبال در دو دسته چهارتایی در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: تیم‌های گلبال قزوین، مازندران، خوزستان، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمان و همدان در این مسابقات حضور داشتند.
این مسئول افزود: تیم‌های قزوین و مازندران هر کدام با 9 امتیاز در پایان این مسابقات که در سالن جانبازان و معلولان شهید بابایی قزوین برگزار شد در صدر گروه الف و ب قرار گرفتند.
باقری بیان داشت: در گروه الف پس از تیم قزوین که به مقام اول رسید، زنجان با شش امتیاز در جای دوم قرار گرفت، کردستان با سه امتیاز سوم شد و کرمان بدون امتیاز در مکان چهارم ایستاد.
رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان مازندران اظهار داشت: در گروه ب این مسابقات نیز پس از مازندران 9 امتیازی، اردبیل با کسب شش امتیاز در مکان دوم، خوزستان با سه امتیاز سوم و همدان بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه دور رفت رقابت‌های لیگ دسته دوم گلبال بانوان کشور به مدت دو روز در قزوین برگزار شد، خاطرنشان کرد: در روز دوم این رقابت‌ها تیم‌های مازندران، زنجان و خوزستان به ترتیب با نتایج پنج بر سه، 15 بر 10 و 10 بر شش مقابل اردبیل، کرمان و همدان به پیروزی دست پیدا کردند.
باقری گفت: در سایر دیدارهای روز دوم نیز، تیم‌های قزوین، مازندران، زنجان و خوزستان به ترتیب با نتایج 10 بر هشت، شش بر سه، هفت بر شش و 12 بر هشت مقابل کرمان، همدان، کردستان و اردبیل صاحب برتری شدند.
این مسئول ورزشی استان مازندران تصریح کرد: در بازی‌های دور رفت تیم قائمشهر توانست در سه بازی انجام شده مقابل همدان، اردبیل و خوزستان به دو پیروزی و یک شکست دست یابد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول