اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور

بهزیستی قم میزبان دور برگشت لیگ برتر گلبال شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم از میزبانی بهزیستی قم در برگزاری دور برگشت رقابت‌های گلبال باشگاه‌های برتر کشور خبر داد.

بهزیستی قم میزبان دور برگشت لیگ برتر گلبال شد

علیرضا کهندانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: پیکارهای گلبال قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور دهه پایانی بهمن ماه به میزبانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم با شرکت تیم‌های لیگ برتر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این رقابت‌ها ادامه داد: با توجه به زمان‌بندی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، این مسابقه روزهای 22 تا 24 بهمن ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قم افزود: شش تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند ضمن اینکه تیم گلبال بهزیستی استان قم نیز خود را برای حضوری موفق در این مسابقات آماده می‌کند. 

وی در ادامه به وضعیت تیم گلبال بهزیستی قم در رقابت‌های لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و ابراز داشت: گلبالیست‌های قم در راه آماده‌سازی خود برای حضور قدرتمندانه در دور برگشت لیگ برتر گلبال، اردوی آماده‌سازی خود را در قم با حضور مربیان برگزار می‌کنند.

کهندانی اضافه کرد: برای حضور در دور برگشت مسابقات لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر نفرات تیم گلبال بهزیستی قم با انگیزه بالا برای جبران نتایج دیدارهای دور رفت لیگ برتر، در اردوی آماده‌سازی تیم به‌سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه فرهاد آبانگاه به عنوان سرمربی تیم گلبال بهزیستی استان قم در مسابقات لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور را همراهی می‌کند، خاطر نشان کرد: تمرینات آماده‌سازی تیم همه روزه در سالن ورزشی شهید طاهریان قم در حال برگزاری است.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قم یادآور شد: دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر گلبال باشگاه‌‌های کشور، در حالی به میزبانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم در سالن شهید طاهریان برگزار می‌شود که تیم قم در پایان رقابت‌های دور رفت موفق به کسب رتبه پنجم جدول رده‌بندی شده است.

وی با اشاره به دور رفت لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور خاطر نشان کرد: نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر گلبال باشگاه‌‌های کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان در شهر کاشان برگزار شد.

کهندانی عنوان داشت: در پایان دو روز رقابت شش تیم حاضر در لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور در شهر کاشان، تیم گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و تیم گلبال ایمن‌سازان عمران پارس تهران با کسب مقام دوم به کار خود پایان داد.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم بیان داشت: در این مسابقات 80 گلبالیست و اعضای کادر فنی در قالب تیم‌های حاضر در لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌ها در قم حضور می‌یابند تا قهرمان این فصل از مسابقات مشخص شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول