اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب در سالن شهید طاهریان قم؛

مسابقات گلبال جام رمضان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم از برگزاری رقابت‌های گلبال وی‍‍ژه جام رمضان در قم خبر داد.

مسابقات گلبال جام رمضان در قم برگزار می‌شود
علیرضا کهندانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان داشت: با هماهنگی مسئولان هیئت، مسابقات ورزشی جام رمضان نابینایان و کم بینایان استان در رشته‌ گلبال از امروز دوشنبه هفتم شهریور ماه از مراسم افطار آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: رقابت‌های گلبال جام رمضان با شرکت تیم‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثار گران قم و جامعه نابینایان کاشان به عنوان تیم میهمان، در سالن ورزشی شهید طاهریان برگزار می‌شود ضمن اینکه قصد داشتیم از تیم‌های سایر استان‌ها نیز برای شرکت در این مسابقات دعوت کنیم که در نهایت میسر نشد.
دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم افزود: پیش‌بینی ما این است که در مسابقات ورزشی جام رمضان ورزشکاران نابینا و کم بینا علاقه‌مندان نیز در سالن حضور داشته باشند، ضمن اینکه امیدوارم برگزاری این رقابت‌ها برای محک ورزشکاران استان به منظور شرکت در مسابقات مختلف مفید باشد.
وی در بخش دیگر از سخنان خود به شرکت ورزشکاران نابینا و کم بینای قم در رقابت‌های ورزشی نابینایان و کم بینایان کشور پرداخت و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مناسبی که در هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان صورت گرفته است امسال قصد داریم در تمام برنامه‌ها و مسابقات مهم فدراسیون  نابینایان و کم‌بینایان حضوری قوی داشته باشیم.
کهندانی تصریح کرد: قم یکی از استان‌های با استعداد و توانمند در ورزش نابینایان و کم بینایان است و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق، تیم‌های ورزشی استان قم در مسابقات رشته‌های مختلف نظیر گلبال، شطرنج، پاورلیفتینگ و چند رشته ورزشی دیگر نابینایان و کم‌بینایان شرکت کنند.
وی ابراز داشت: با حمایت مسئولان تربیت بدنی و بهزیستی، ورزش در بین اقشار نابینا و کم بینا اعم از زنان و مردان در سطح استان رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است و استقبال این قشر از امکانات و فضاهای ورزشی روز به روز بیشتر می‌شود.
دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم در ادامه از در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای آماده‌سازی تیم‌ گلبال استان قم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر امسال خبر داد و افزود: رقابت‌های گلبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و پیکارهای گلبال قهرمانی مردان کشور از جمله مهم‌ترین رویدادهای پیش روی گلبالیست‌های شایسته قمی است که باید خود را آماده مصاف با تیم‌های مدعی کنند.
وی تاکید کرد: گلبال در قم استعدادهای زیادی دارد و به همین خاطر است که تیم گلبال استان قم همواره در مسابقات قهرمانی کشور یکی از مدعیان کسب عنوان است اما وظیفه گلبالیست‌های قمی سنگین‌تر از گذشته است و باید به خوبی آماده این مسابقات شوند.
کهندانی بیان داشت: دور رفت رقابت‌های لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در مهر ماه برگزار می‌شود و در دور برگشت نیز که در بهمن ماه برنامه‌ریزی شده است، میزبان مسابقات لیگ برتر خواهیم بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول