اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کهندانی خبر داد:

اردوی تیم ملی گلبال در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم از برگزاری اردوی تیم ملی گلبال کشورمان در قم خبر داد.

اردوی تیم ملی گلبال در قم برگزار می‌شود
علیرضا کهندانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با نظر فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان نخستین بار اردوی تیم ملی گلبال رده سنی امید کشورمان تشکیل می‌شود و قم میزبان این مرحله از اردوی تیم ملی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم با توجه به امکانات خوبی که دارد و تمام میزبانی‌هایش در مسابقات و برنامه‌های مختلف فدراسیون مورد توجه فدراسیون قرار دارد، به مدت پنج روز میزبان این اردو است.
دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم عنوان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، اردوی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان کشورمان از روز سه‌شنبه پانزدهم شهریور ماه به مدت پنج روز تا نوزدهم شهریور در قم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: سالن ورزشی شهید طاهریان در اختیار هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم قرار دارد و تمام برنامه‌های این هیئت در بخش‌های مختلف همگانی، آموزش و قهرمانی این هیئت نیز در این سالن برگزار می‌شود.
کهندانی بیان داشت: بدین ترتیب اردوی تیم ملی گلبال رده سنی امید کشورمان نیز در روزهای پانزدهم تا نوزدهم شهریور ماه در سالن ورزشی شهید طاهریان برگزار می‌شود تا ملی پوشان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات مهم برون مرزی آماده کنند.
وی تصریح کرد: اردوی تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان کشورمان در حالی برگزار می‌شود که در حال حاضر نفری از ورزشکاران فعال در گلبال قم در این تیم حضور ندارد ولی امید زیادی داریم که با حضور این تیم در قم، نفراتی در این تیم عضویت یابند.
دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم در ادامه از آغاز اردوهای آماده‌سازی تیم گلبال قم برای حضور در مسابقات لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور در فصل جدید این مسابقات خبر داد و اظهار داشت: این تیم امسال قصد حضوری پر قدرت در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را دارد.
وی خاطرنشان کرد: گلبال قم از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و در سال‌های اخیر موفقیت‌های چشمگیری در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی توسط گلبالیست‌های خوب و موفق قمی در مسابقات مختلف به دست آورده‌اند.
کهندانی در ادامه به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و عنوان داشت: دور رفت از فصل جدید مسابقات لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور از نیمه مهر ماه در شهر کاشان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که رقابت‌های لیگ برتر به صورت متمرکز برگزار می‌شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان، هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم میزبان دور برگشت این مسابقات در بهمن ماه است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول