اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کهندانی خبر داد:

حضور گلبال قم با نام صبا در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم از حضور تیم گلبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور گلبال قم با نام صبا در لیگ برتر
علیرضا کهندانی در حاشیه برگزاری مسابقات گلبال نابینایان و کم بینایان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: رقابت‌های گلبال جام رمضان امسال از سطح بسیار خوبی برخوردار بود زیرا بهترین گلبالیست‌های قمی در قالب تیم‌های مختلف در این رقابت‌ها حضور یافته بودند.
وی در خصوص حضور تیمی با نام صبای قم در این دوره از مسابقات بیان داشت: با توجه به اینکه همواره در حضور تیم گلبال قم در مسابقات لیگ برتر گلبال نابینایان و کم بینایان باشگاه‌های کشور مشکلاتی از نظر مالی وجود داشته است، این تیم امسال قرار است با نام صبا در لیگ برتر شرکت کند.
دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم افزود: هدف ما این است که امسال بدون دغدغه مالی در مسابقات لیگ برتر گلبال نابینایان و کم بینایان باشگاه‌های کشور که از یک ماه دیگر آغاز می‌شود شرکت کنیم و به همین خاطر مذاکراتی با مسئولان باشگاه صبای قم داشتیم و آنها اعلام حمایت کردند.
وی خاطرنشان کرد: حضور تیم گلبال قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور هزینه چندان زیادی ندارد و در سال‌های گذشته هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم با حمایت‌های اداره کل تربیت بدنی در لیگ برتر نماینده خود را اعزام می‌کرد اما امید اما این است که با موافقت مسئولان باشگاه صبا امسال مورد حمایت این باشگاه و با نام صبا در لیگ برتر شرکت کنیم.
کهندانی عنوان کرد: فرصت چندانی به آغاز مسابقات سوپرلیگ گلبال باشگاه‌های کشور نداریم و گلبالیست‌های قم برای دستیابی به عناوین پرافتخار چند سال اخیر، از مدت‌ها قبل خود را برای حضوری قوی در این مسابقات آماده کرده اند.
وی با اشاره به اینکه برنامه و میزبان رقابت‌های لیگ‌های گلبال مردان و بانوان مشخص شده است، افزود: مراحل رفت و برگشت فصل جدید رقابت‌های سوپرلیگ گلبال مردان کشور مطابق سال‌های گذشته در نیمه دوم سال صورت می‌گیرد.
دبیر هیئت ورزش‌های نابینیان و کم‌بینایان استان قم با بیان اینکه گلبال کشورمان هر ساله با پیشرفت‌های زیادی رو‌به‌رو است و در حال حاضر گلبال ایران در آسیا و جهان به عنوان تیمی قوی شناخته می‌شود، اضافه کرد: در این بین گلبال قم نیز در سال‌های اخیر توانسته است نفرات بسیار خوبی را به این رشته ورزشی پرطرفدار در بین نابینایان و تیم ملی معرفی کند.
وی همچنین به مقام درخشش گلبالیست‌های قم در مسابقات فصل گذشته سوپرلیگ باشگاه‌های کشور اشاره کرد و ابراز داشت: تیم گلبال بهزیستی قم نیز که یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بود، با ترکیب محسن ساده، محمدکاظم صفری، علی کاظمی، علیرضا کهندانی، عادل مسرور و صائب یوسفی به مصاف حریفان رفت، ضمن اینکه فرهاد آبانگاه به عنوان سرمربی و صادق ملاعلی‌پور به عنوان سرپرست، تیم را همراهی کردند.
کهندانی با اشاره به موفقیت‌های گلبال قم در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: گلبال قم در مسابقات بین‌المللی ایتالیا و مالزی دو حضور برون‌مرزی داشته است و در این مسابقات مقام‌ سوم را به دست آورده‌ایم که توانمندی گلبال قم را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول