اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین خبر داد

خرید 15 دستگاه مکانیزه حمل زباله در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین از خرید 15 دستگاه مکانیزه حمل زباله در قزوین با اعتباری بالغ بر900 میلیون و ششصد و 30 هزار ریال خبر داد.

خرید 15 دستگاه مکانیزه حمل زباله در قزوین

احداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با اشاره به اینکه 15 دستگاه ویژه حمل مکانیزه زباله‌ها و پسمانده‌های شهری و روستایی در ماه‌های اخیر برای تسریع در خدمات رسانی به شهروندان در حوزه خدمات شهری خریداری به استان قزوین منتقل شده است، اظهار کرد: 900 میلیون و 630 هزار ریال برای خریداری این دستگاه‌های ویژه جمع‌آوری و حمل پسماند‌های شهری هزینه شده است که رقم بسیار بالای در این حوزه برآورد می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین با اشاره به اینکه 15 بخش در شهرستان‌های مختلف این استان فاقد تجهییزات لازم برای خدما‌ت رسانی در حوزه شهری هستند، افزود: این دستگا‌ه‌های مکانیزه طی روز‌های آینده برای افزایش خدمات شهری به بخش‌های مذکور تحویل شده و کار جمع‌آوری زباله‌های به صورت مکانیزه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ابعاد و خطرات زیست محیطی جمع‌آوری و دفن زباله‌های به صورت سنتی در برخی از بخش‌‌ها و نقاط روستایی تصریح کرد: امروزه مسئله حراست و حفظ محیط زیست و وظیفه‌ای همگانی است که لازم است، همه مسئولان شهری و شهروندان برای با یکدیگر بسیج شده و اقدامات موثر‌تری را به ثمر برسانند.

مدیر‌کل امور روستایی استانداری قزوین برنامه‌ریزی مدیران شهری در استان قزوین را در سال‌های اخیر برای جلوگیری از تخریب محیط زیست طبیعی ارزشمند و قابل قدردانی عنوان کرد و افزود: علم و تکنولوژی روز این امکان را به همه انسان‌ها داده که با بهره‌گیری از ابزار نوین راه‌های موثرتر را برای ارتقای زیستی خود فراهم کرده و موجب بقای بیشتر زیستی موجودات شوند.

احمدی با بیان اینکه تخریب جنگ‌ها و مراتع طبیعی در کل کشور در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته است، عنوان کرد: باید ضمن مدیریت صحیح و برخورد قاطع با عوامل تخریب، زمینه را برای گسترش محیط زیست طبیعی در کشور آماده کرده و سبب دست‌یابی به جامعه‌ای پاک و سلامت شویم.

وی با اشاره به ضرورت تعامل دستگاه‌ها برای حل مشکلات کشاورزی در روستاها تصریح کرد: مسئولان موظف‌اند که از حداکثر توان خود برای کمک به بخش‌های نیمه فعال در بخش‌ها و شهر‌های کوچک استفاده کرده و از هیچ سعی و کوششی نیز فرو‌گذاری نکنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول