اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

خرید 100 دستگاه ماشین‌آلات مدرن و مکانیزه حمل زباله برای تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از خرید 100 دستگاه خودروی مدرن و پیشرفته حمل و دفع زباله از سوی شهرداری به منظور افزایش ظرفیت ناوگان خدمات‌شهری خبر داد.

خرید 100 دستگاه ماشین‌آلات مدرن و مکانیزه حمل زباله برای تبریز

علیرضا نوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز  از خرید 100 دستگاه خودروی مدرن و پیشرفته حمل و دفع زباله از سوی شهرداری به منظور افزایش ظرفیت ناوگان خدمات‌شهری خبر داد.

 

وی، خرید این تعداد خودروی جدید را در راستای تحقق هدف اجرای 100 درصدی طرح مکانیزاسیون جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری اعلام و اظهار کرد: شهرداری تبریز برای تحقق این طرح خرید 100 دستگاه خودرو حمل زباله مدرن و پیشرفته برای توزیع در بین مناطق 10‌گانه و نیز خدمات‌شهری و موتوری را در دستور کار قرار داده بود که از این تعداد 10 دستگاه به‌عنوان سری اولیه اخیرا تحویل سازمان موتوری شهرداری شد و مابقی نیز طی روزهای آینده تحویل خواهد شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات‌شهری به ویژه در حوزه حمل و دفع زباله‌های شهری طی سال‌های اخیر در دستور کار شهرداری بوده و با اقدامات انجام گرفته در این مدت، پوشش طرح مکانیزاسیون در این بخش به 80 درصد رسیده است که با تحویل و تزریق 100 دستگاه خودروی جدید خریداری شده، این پوشش به 100 درصد خواهد رسید.

وی ابراز امیدواری کرد، با تحقق 100 درصدی اجرای این طرح، گام بلند دیگری در راستای دستیابی به شهری سالم به عنوان آرمان مدیریت شهری تبریز برداشته شود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول