اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل:

سد‌های هشتجین و نیاخرم در مرحله تصویب وزارت نیرو هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: طرح مطالعاتی سد هشتجین و نیاخرم به اتمام رسیده و در آستانه تصویب وزارت نیز قرار دارد.

سد‌های هشتجین و نیاخرم در مرحله تصویب وزارت نیرو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داود نجفیان صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خلخال اظهار داشت: عملیات اجرایی سد اندبیل خلخال آغاز شده است.

وی تصریح کرد: سدهای هشتجین و نیاخرم نیز به اتمام رسیده و در آستانه تصویب در وزارت نیرو می‌باشد که با پیگیری‌های لازم در نظر داریم سد هشتجین را همزمان با سد اندبیل به مرحله اجرا در‌آوریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل مهم‌ترین دغدغه مسئولان شهرستان خلخال را انتقال آب از سد بفراجرد اعلام کرد و گفت:‌ عملیات انتقال آب تا آخر فروردین ماه سال جاری آغاز می‌شود.

نجفیان یادآور شد: به لحاظ  شرایط آب و هوایی منطقه کار سد‌سازی و ادامه عملیات اجرایی به مدت پنج ماه تعطیل بود اما با مناسب شدن آب و هوا از فروردین ماه عملیات اجرایی خط انتقال آب در دست احداث بفراجرد به شهر خلخال آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست سرپرست فنی و حرفه‌ای استان اردبیل نیز خواستار توجه جدی مسئولان شهرستان به حوزه آموزش و اشتغال در بخش‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شد.

کلام‌الله صفری اظهار داشت: اگر در شهر خلخال و مراکز بخش‌های خورش رستم و شاهرود مکان‌هایی از طریق آموزش و پرورش و سایر ارگان‌ها در اختیار این سازمان قرار گیرد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای آموزش علاقمندان در بخش‌ها دایر خواهد شد.

عادل عبد‌ایمانی مدیرکل جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با اشاره به وجود 48 پروژه ملی و استانی تصریح کرد: ‌اعتبارات استانی حوزه کشاورزی خلخال یک‌میلیارد و250 میلیون تومان می‌باشد که 824 میلیون تومان تخصیص یافته و 526 میلیون تومان جذب شده است.

عبدالحسین حسن‌زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان نیز از اتمام زیر‌ساخت‌های آب و فاضلاب مسکن مهر شهرک صنعتی، دانش و بهشتی خلخال خبر داد و اظهار داشت: در این راستا از اعتبارات منابع داخلی شرکت نیز کمک گرفته‌ایم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول